حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
شناسه : 44798

در جشنواره ای از پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت دهه فجر، مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به تأکید رهبری پاسخ داد

پ
پ

تحول در ارتباط مسئولین قضایی با مردم در روزهای پربار انقلاب

به گزارش حقوق 24:در جشنواره ای از پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت دهه فجر، مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به تأکید رهبری پاسخ داده و در هشتمین روز از این ایام در مصلی نماز جمعه تهران به حضور پرشکوه خود افتخار آوردند. این حضور بی واسطه، فرصتی فراهم آورد تا مسئولان به سوالات و نیازهای حقوقی مردم پاسخ دهند و در موارد لازم، دستورات قانونی را جهت رفع مشکلات صادر نمایند.

پاسخگویی فوری مسئولان به نیازها و سوالات حقوقی مردم

به همت معاونت حقوق شهروندی و ارتباطات مردمی دادگستری کل استان تهران، مسئولان قضایی این دستگاه در محیط نمازگزاران با بیش از ۱۱۷ نفر از مراجعان درخواست‌ها و سوالات حقوقی را شنیده و پاسخ دادند. این اقدامات با هدف ارتقاء ارتباط بی واسطه مسئولان قضایی با جامعه و اجرای تاکیدات رهبری صورت گرفت.

حضور در خدمت مردم در ایام مهم انقلاب و اعیاد ملی

در ایام مبارک عید مبعث و دهه فجر، مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به اجرای تاکیدات ریاست قوه قضاییه پرداختند. حجت الاسلام والمسلمین فیروز جایی، معاون نظارت بر امور زندان‌های استان تهران، در حاشیه این میز خدمت اظهار کرد که حضور در نماز جمعه به عنوان پاسخگوی مسائل حقوقی و قضایی مردم، نشان از تعهد به اهداف انقلاب و رهبری دارد.

پیگیری مستمر در ارتباط بی واسطه با مردم در ماه‌های خاص

تاکیدات معظم رهبری و ریاست دستگاه قضا بر ارتباط بی واسطه مسئولین قضایی با مردم، به خصوص در ایام دهه فجر و اعیاد ملی، به پیگیری و اجرای عملیاتی منجر شده است. این پیشرفت در جهت ارتقاء اعتماد و ارتباط مستقیم با جامعه نشان از تعهد قضا در خدمت به مردم در هر زمان و مکان دارد.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.