حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۵۸
شناسه : 44810

در سفر به بیروت، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به دیدار رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی پرداخت

پ
پ

دیدار وزیر امور خارجه با رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی در بیروت

به گزارش حقوق 24:در سفر به بیروت، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به دیدار رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی پرداخت. این دیدار شاهد حضور اسامه حمدان از جنبش حماس، جمیل مزهر معاون دبیرکل جبهه خلق، و اسامه حمدان از جنبش جهاد اسلامی بود. در جلسه مذاکرات، آخرین تحولات میدانی و سیاسی فلسطین و جنگ علیه غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تاکید بر ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین

رهبران گروه‌های مقاومت، در جلسه با حضور دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و دیگر رهبران، به ایستادگی قهرمانانه مردم فلسطین در مقابل فشارها و مخاطرات گفتگو کردند. زمان به نفع مقاومت است و دشمن صهیونیستی در مسیر دستیابی به اهداف خود به دشواری قرار گرفته است.

تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های محور مقاومت

رهبران گروه‌های مقاومت، همچنین در پیام تبریک سالگرد انقلاب اسلامی، از حمایت و نقش بارز رهبری، دولت و ملت ایران در حمایت از ملت فلسطین تقدیر کردند. آن‌ها تحرکات گسترده دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران را نیز در حمایت از مقاومت و ملت فلسطین موثر ارزیابی کردند.

تأکید بر وحدت صفوف فلسطینی

رهبران فلسطینی نیز در جلسه به اهمیت وحدت صفوف فلسطینی در مراحل اداره نبرد میدانی و سیاسی امروزی و آینده پس از پیروزی اشاره کردند. آن‌ها از تضحیک نقش ملت فلسطین در تصمیم‌گیری درباره سرنوشت خود و معاملات براساس توافقات فلسطینی خواستند.

توجه به دستاوردهای نبرد طوفان الاقصی و اهمیت توقف جنایات صهیونیستی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، در خصوص دستاوردهای نبرد طوفان الاقصی از تحولاتی که مسأله فلسطین را مجدداً به موضوع اصلی جهان اسلام تبدیل کرد و نقش قابل توجه مقاومت در صحنه فلسطین و منطقه را تثبیت نمود، تأکید کرد. او همچنین اهمیت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و اتخاذ موقعیت یکپارچه توسط گروه‌های فلسطینی را برای پایان جنگ علیه غزه بیان کرد.

منبع:ایلنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.