حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
شناسه : 44801

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که از ساعت ۲۲ امشب، شنبه ۲۱ بهمن، مرحله اول تدابیر ترافیکی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن آغاز خواهد شد

پ
پ

تدابیر ترافیکی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

به گزارش حقوق 24:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که از ساعت ۲۲ امشب، شنبه ۲۱ بهمن، مرحله اول تدابیر ترافیکی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن آغاز خواهد شد. مرحله دوم از ساعت شش صبح روز یکشنبه، ۲۲ بهمن، تا پایان مراسم و در مسیر‌های مشخص شده برای راهپیمایی انجام خواهد شد.

محدودیت‌های تردد در محورهای اصلی

از شش صبح فردا، تمامی محورهای عمود بر محور اصلی راهپیمایی از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی و همچنین طول بزرگراه جناح و طول بزرگراه آیت‌الله سعیدی محدود خواهد شد.

مسیرهای جایگزین برای تردد نیر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی توصیه کرد که شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند. در بخش شرقی، مسیر جایگزین از محور امام علی (ع) و زیرگذر سعیدی به سمت جنوب از طریق تونل توحید مفتح خواهد بود. در بخش غربی نیز، زیرگذر استاد معین و محورهای شهید ستاری و شهید لشکری، خیابان فرودگاه، بلوار معراج به عنوان مسیر جایگزین اعلام شده‌اند.

ممنوعیت توقف در مسیر اصلی راهپیمایی

سرهنگ موسوی پور اظهار کرد که در طول مسیر اصلی راهپیمایی، یعنی خیابان انقلاب و آزادی، و همچنین بزرگراه جناح از فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی و آیت‌الله سعیدی جنوب به شمال و شمال به جنوب از میدان فتح تا میدان آزادی تا شعاع پنجاه متری ممنوعیت توقف اعمال خواهد شد.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.