حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۵
شناسه : 44804

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد که از این پس کارکنان میادین میوه و تره‌بار از لباس متحدالشکل بهره‌مند خواهند شد

پ
پ

اصلاح لباس کارکنان میادین میوه و تره‌بار توسط شهرداری تهران

به گزارش حقوق 24:در اطلاعیه‌ای جدید، معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد که از این پس کارکنان میادین میوه و تره‌بار از لباس متحدالشکل بهره‌مند خواهند شد. این اقدام به منظور بهبود شکل و هماهنگی در ظاهر کارکنان انجام شده است و همچنین به افزایش تشویق به کیفیت خدمات ارائه شده می‌پردازد.

افتخارات پروژه‌های مختلف میوه و تره‌بار در شهرداری تهران

حسین نظری، مسئول بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در گزارشی از پیشرفت پروژه‌ها و افتتاح 22 بازار جدید، به تکمیل 100 روز اجرای پویش امید و افتخار اشاره کرد. او بیان کرد که این پروژه‌ها به منظور ارتقاء رفاه و آسایش شهروندان اجرا شده و امیدوار است که این روند ادامه پیدا کند.

اقدامات جدید در میادین میوه و تره‌بار: کیفیت و قیمت متمایز

در این بخش، معاون خدمات شهری به اهمیت کیفیت و قیمت در میادین میوه و تره‌بار اشاره کرد. او اظهار داشت که با ایجاد ساختارهای مناسب، کیفیت محصولات بهبود یافته و قیمت‌ها نیز بازار را تحت تأثیر قرار داده‌اند. همچنین، افزود که توسعه بازارها و تامین زمین‌های جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

برنامه‌های آتی توسعه بازارهای میوه و تره‌بار

در پایان، نظری به برنامه‌های آتی برای توسعه بازارهای میوه و تره‌بار اشاره کرد. او اعلام کرد که نیازسنجی انجام شده و با توجه به آن، 135 بازار جدید در نظر گرفته شده است. همچنین، او از تملک زمین‌ها برای اجرای این پروژه‌ها یاد کرد و تأکید کرد که توسعه بازارها باید با رعایت شاخص‌های مورد نیاز انجام شود.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.