حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
شناسه : 44782

در اطلاعات ارائه شده توسط سخنگوی فراجا، افراد مشکوک این گروه‌ها با قصد انجام اقدامات تروریستی شناسایی و توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند

پ
پ

تبلیغ پیروزی نیروهای امنیتی: دستگیری اعضای گروه‌های تروریستی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش حقوق 24:به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار منتطرالمهدی در یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، نیروهای امنیتی موفق به دستگیری یک نفر از اعضای گروه تروریستی داعش و یک نفر از گروه تروریستی انصارالفرقان شده‌اند.

عملیات موفق نیروهای انتظامی: جلوگیری از اقدامات تروریستی با هماهنگی اطلاعاتی

در اطلاعات ارائه شده توسط سخنگوی فراجا، افراد مشکوک این گروه‌ها با قصد انجام اقدامات تروریستی شناسایی و توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند. این دستگیری‌ها با تعامل جوامع اطلاعاتی و با بهره‌گیری از عملیات فنی و پیچیده انجام شده و از وقوع هرگونه اقدام خطرناک جلوگیری شد.

موفقیت نیروهای امنیتی در پیشگیری از حملات تروریستی: عملیات هوشی واکنشگرا

در راستای حفظ امنیت عمومی، نیروهای امنیتی با اقدامات هوشی واکنشگرا، توانستند قبل از انجام هرگونه اقدام خرابکارانه‌ای، افراد مشکوک را دستگیر کنند. این عملیات با هماهنگی و اشراف جوامع اطلاعاتی، نشان از موفقیت نیروهای امنیتی در پیشگیری از تهدیدات تروریستی دارد.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.