حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۰
شناسه : 44795

سه شنبه و چهارشنبه (۱۷ و ۱۸ بهمن ماه)، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات به بارش‌های برف و باران در نقاط مختلف کشور اشاره کرد

پ
پ

پیش‌بینی وضع هوایی برای دو روز آینده

به گزارش حقوق 24:روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۷ و ۱۸ بهمن ماه)، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات به بارش‌های برف و باران در نقاط مختلف کشور اشاره کرد. او همچنین افزود که وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل قابل پیش‌بینی است. انتظار می‌رود که تا پایان هفته، دما در اکثر مناطق کشور به طور نسبی افزایش یابد.

تشریح وضعیت هوایی در استان‌ها

صادق ضیاییان، در بررسی وضعیت هوایی استان‌های مختلف، اظهار داشت که در روز سه شنبه، بارش برف و باران در برخی نقاط استان‌هایی مانند کردستان، کرمانشاه، و لرستان انتظار می‌رود. همچنین، در برخی مناطق از استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی و غربی نیز بارش‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی برای استان‌های خاص

ضیاییان به بیان این موضوع پرداخت که وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل در روزهای سه شنبه و چهارشنبه رخ خواهد داد و در ادامه، افزایش نسبی دما در سراسر کشور پیش‌بینی می‌شود. همچنین، وی از وزش باد شدید در نیمه شمالی و جنوب شرقی کشور همراه با گردوخاک هشدار داد.

پیش‌بینی موج دریا

ضیاییان اعلام کرد که در طی دو روز آینده، موج‌زدایی در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی بارش برای آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات بیان کرد که از چهارشنبه تا شنبه هفته آینده (۱۹ و ۲۱ بهمن ماه)، پدیده بارشی در کشور قابل مشاهده نخواهد بود.

پیش‌بینی وضع هوایی در تهران

در مورد وضعیت هوایی تهران نیز، ضیاییان اظهار کرد که در دو روز آینده، آسمان شهر کمی ابری خواهد بود و گاهی وزش باد را تجربه خواهد کرد. در پنجشنبه، آسمان صاف و به‌تدریج با غبار محلی خواهد بود. دما نیز از ۳ درجه سانتیگراد حداقل تا ۱۴ درجه سانتیگراد حداکثر متغیر خواهد بود.

نواحی گرمتر و سردتر کشور

در پایان، ضیاییان اعلام کرد که شهرکرد با کمینه دمای ۹- درجه سانتیگراد، سردترین نقطه و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد، گرمترین نقطه استان کشور گزارش شده است.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.