حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۲
شناسه : 44789

با گذشت یک هفته از اعلام حسن روحانی از رد صلاحیت اش، شورای نگهبان هنوز به نامه او پاسخ نداده و دلایل خود را برای این تصمیم اعلام نکرده است

پ
پ

اعلام نتایج رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات خبرگان رهبری

به گزارش حقوق 24:در دنیای سیاست، پیشرفت‌ها و اتفاقات جالبی در حوزه انتخابات خبرگان رهبری رخ داده است. اعلام نتایج اولیه بررسی صلاحیت‌ها، خبری جذاب بود که بر اساس آن، حسن روحانی درخواست اعلام دلایل رد صلاحیت خود را به شورای نگهبان داده است. در این رابطه، اطلاعات حاصل از منابع معتبر نشان می‌دهد که این خواسته تاکنون پاسخی از سوی شورا به همراه دلایل و مستندات مرتبط دریافت نکرده است.

پیشروی فرآیند رد صلاحیت حسن روحانی با اطلاعات جدید

با گذشت یک هفته از اعلام حسن روحانی از رد صلاحیت اش، شورای نگهبان هنوز به نامه او پاسخ نداده و دلایل خود را برای این تصمیم اعلام نکرده است. این اتفاق، سوالات جدیدی درباره دلایل و اساسنامه این تصمیم برای کنجکاوانهای سیاسی ایجاد کرده است.

تأثیرات رد صلاحیت بر حجت‌الاسلام روحانی و مخاطبان

در دیگر جوانب این ماجرا، حجت‌الاسلام روحانی به این تصمیم اعتراض نکرده و تاکنون در بیانیه‌ها و نامه‌های ارسالی به شورای نگهبان خواستار اعلام دلایل رد صلاحیت خود شده است. با این وجود، این مسئله باعث بروز سوالات جدید در ذهن مردم و تحلیل‌گران شده است که هنوز دلایل رسمی این تصمیم از سوی وی ارائه نشده است.

منبع: ایلنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.