حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۳
شناسه : 44770

رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت قضایی به مدت دو ساعت به بررسی مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی حاضرین پرداختند

پ
پ

تدابیر جدید برای حضور فعّال مقامات قضایی در اجتماعات مردمی

به گزارش حقوق 24:در راستای توجه به دستورات اخیر ریاست قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری استان تهران، آقای علی القاصی، با همراهی یک هیئت قضایی، در جمع مردم و در مساجد به منظور شنیدن مستقیم مسائل و مشکلات آنها حاضر شد. این اقدام در هماهنگی با ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مسجد جامع اصفهانک صورت گرفت.

رفع مشکلات حقوقی و قضایی با حضور مقامات در مساجد

در جلسه‌ای که در پی اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت قضایی به مدت دو ساعت به بررسی مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی حاضرین پرداختند. آنها نه تنها ارشادات لازم را فراهم کردند بلکه دستورات لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را اعلام کردند. این فعالیت در کنار گسترش شفافیت و پاسخگویی به نیازهای مردم قرار دارد.

هماهنگی مسئولان اجرایی در جلسات قضائی مردمی

مسئولان بازرسی کل استان تهران، شهرداری منطقه ۱۴ تهران و نیروهای انتظامی همراه با رئیس کل دادگستری استان تهران در این جلسات حضور داشته‌اند. این هماهنگی نشان‌دهنده تعهد مسئولان به پاسخگویی به مسائل مردم و ارتقاء هماهنگی میان نهادهای مختلف است.

تعهد به حضور فعّال در جلسات مردمی

با توجه به دستور صریح رئیس کل دادگستری استان تهران، مدیران و مسئولان واحد‌های قضایی مکلف به حضور مستقیم در جلسات اجتماعات مردمی شده‌اند. این حضور با هدف شنوایی مسائل و مشکلات مردم و ارائه راهکارهای قانونی برای رفع آنها انجام می‌شود.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.