حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
شناسه : 44779

تخلف عبور از محل ممنوع نیز با جریمه 90 هزار تومان و نمرات منفی متوجه شده است که برای وسایل نقلیه شخصی و عمومی اعمال می‌شود

پ
پ

سیاست نمرات منفی برای تخلفات رانندگی

به گزارش حقوق 24:سرهنگ فیروز کشیر بر جدول نمرات منفی در ترافیک تأکید دارد، که بر اساس آن، انجام 20 تخلف حادثه‌ساز می‌تواند منجر به امتناع از ارائه خدمات به راننده شود، زیرا این نمرات منفی در برخی موارد جمع شده و تأثیرات جدی را به همراه دارند.

تصویب جریمه‌ها برای تخلفات رایج

سرهنگ کشیر توضیح می‌دهد که برای تخلفات مانند حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها، جریمه‌هایی به اندازه 150 هزار تومان و نمرات منفی مشخص شده است که برای وسایل نقلیه شخصی و عمومی اعمال می‌شود.

تعیین جریمه برای افزایش سرعت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک تهران بزرگ همچنین افزود: جریمه برای افزایش سرعت بیش از 30 کیلومتر از سرعت مجاز نیز 200 هزار تومان و نمرات منفی معین شده است که برای خودروهای شخصی و عمومی اعمال می‌شود.

تنبیه تخلف عبور از محل ممنوع

وی اظهار می‌کند که تخلف عبور از محل ممنوع نیز با جریمه 90 هزار تومان و نمرات منفی متوجه شده است که برای وسایل نقلیه شخصی و عمومی اعمال می‌شود.

تدابیر در برابر تجاوز به چپ

به علاوه، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک تهران بزرگ بیان می‌کند که تخلف تجاوز به چپ از محور راه نیز با جریمه 75 هزار تومان و نمرات منفی معین شده است که برای وسایل نقلیه شخصی و عمومی اعمال می‌شود.

منبع:ایلنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.