حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
شناسه : 44773

بر اساس تصمیمات گرفته، قرارداد ساخت ۴۸۰۰ دستگاه اتوبوس با خودروساز داخلی منعقد شده و تاکنون ۲۰۰۰ دستگاه از این تعداد تحویل شده است

پ
پ

تحولات جدید در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کشور

به گزارش حقوق 24:در حوزه حمل و نقل عمومی، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد که ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به شهرداری‌های کشور تحویل داده شده و تا پایان سال تعداد دیگری اتوبوس به شهرداری‌ها تحویل داده خواهد شد.

چشم‌انداز نوسازی ناوگان اتوبوسرانی

سجاد انوشه، با توضیح وضعیت ناوگان حمل و نقلی کشور، اظهار کرد که در سال ۱۳۹۲ حدود ۲۲ هزار دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی وجود داشته که تا سال ۱۴۰۰ به ۱۰ هزار دستگاه کاهش یافته و این تعداد تحویل دولت بعدی شده است. این اوضاع نشان از عقب‌ماندگی در حوزه اتوبوسرانی داشته و نیاز به برنامه‌های جدید برای توسعه ناوگان دارد.

تأکید بر پیگیری و توسعه حمل و نقل عمومی

معاون امور شهرداری‌ها افزود که در دولت سیزدهم، از برنامه‌های رییس جمهور، وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیگیری شده و توجه ویژه به حمل و نقل عمومی “انبوه بر”، به ویژه اتوبوس، دارند. این تأکید نشان از نیاز به نوسازی و توسعه ناوگان اتوبوسرانی دارد.

افزایش تولید و تحول چشم‌گیر در حمل و نقل عمومی

بر اساس تصمیمات گرفته، قرارداد ساخت ۴۸۰۰ دستگاه اتوبوس با خودروساز داخلی منعقد شده و تاکنون ۲۰۰۰ دستگاه از این تعداد تحویل شده است. افزایش تولید به ۷۰۰۰ دستگاه اتوبوس نیز در دستور کار قرار گرفته و با تحقق آن، تا حدود ۸۰ درصد توسعه در ناوگان حمل و نقل عمومی خواهیم داشت. علاوه بر این، قراردادهای دیگر نیز در حال پیگیری برای انعقاد هستند که می‌تواند به تحول چشم‌گیری در حوزه حمل و نقل عمومی منجر شود.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.