حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۵۹
شناسه : 44752

حسین حق‌وردی بیان کرد که این گروه تروریستی، با فرصتی که پیدا کنند، از ارتکاب هر گونه جرمی با هیچ ترسی روبرو نیستند و آزادانه زندگی می‌کنند.

پ
پ

تجدید نظر در محاکمه اعضای گروه تروریستی منافقین

به گزارش حقوق 24:حسین حق‌وردی، با تقدیر از اقدامات قوه قضاییه برای برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروه منافقین، اظهار داشت که این جنایتکاران باعث شهادت هزاران نفر از مردم و مسئولان کشور شده‌اند. او بیان کرد که این گروه تروریستی، با فرصتی که پیدا کنند، از ارتکاب هر گونه جرمی با هیچ ترسی روبرو نیستند و آزادانه زندگی می‌کنند.

تداوم مبارزه با گروه منافقین: وظیفه نمایندگان مردم

نماینده مردم شهریار در مجلس، با تأکید بر استفاده از ابزارهای مختلف برای مقابله با گروه منافقین، اعلام کرد که وظیفه نمایندگان است با این گروه تروریستی مقابله کرده و آنها را نسبت به اعمال و جنایت‌های خود مسئول کنند.

تعدیل معیارها در محکومیت گروه منافقین

وی به تداوم معیارهای دوگانه در دفاع از حقوق بشر توسط برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی اشاره کرد. او اظهار داشت که مدعیان انسان‌دوستی بارها جنایت‌های گروه منافقین را محکوم نکرده‌اند و برخی کشورها به دلیل تأثیرگذاری بر منافعشان، این گروه را از لیست تروریستی خارج کرده‌اند.

پی‌گیری از حمایت‌ها و حسابرسی از حامیان گروه منافقین

حق‌وردی با تأکید بر اینکه جنایت‌های گروه منافقین در کشور با حمایت کشورهای اروپایی و امریکایی انجام شده است، از لازمه دانست حامیان این گروه را نیز مورد حسابرسی قرار داده و این کشورها باید پاسخگوی حمایت خود از این گروه تروریستی باشند.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.