حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۸
شناسه : 44755

دادستان تهران، در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر تسریع در ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مردم تأکید کرد

پ
پ

توجه به فعالیت‌های دادسرا در روزهای فجر:

به گزارش حقوق 24:در روز چهارم از ایام الله دهه مبارک فجر، دادستان تهران به دادسرای ناحیه ۴ تهران مراجعه کرد و در حاشیه حاضری در این دادسرا، اقدامات انجام شده و عملکرد این مجموعه در رسیدگی به پرونده‌های قضایی را بررسی نمود. ایشان در این دیدار توصیه‌ها و تذکرات لازم را به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

تاکید بر تسریع در رسیدگی‌های قضایی و حفظ نظم:

در جریان بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا، دادستان تهران بر لزوم تکریم مراجعان، تسریع در رسیدگی‌های قضایی، کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد و از همه همکاران خواست تا این اهداف را به دقت پیگیری کنند.

اهمیت ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مردم:

دادستان تهران، در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر تسریع در ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مردم تأکید کرد. ایشان بیان کردند که احقاق حق و جلب رضایت مردم از طریق اجرای عدالت اسلامی، یکی از آرمان‌های مهم انقلاب است و تاکید داشتند که همه کارکنان باید برای تحقق این آرمان بیش از پیش تلاش کنند.

تشویق به تسریع در رسیدگی‌ها با اعطای لوح تقدیر:

در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، دادستان تهران به تعدادی از نیرو‌های دادسرای ناحیه ۴ که در عملکرد بهتری داشتند، لوح تقدیر اعطا کرد و توصیه کرد تا همگان با حفظ روحیه جهادی، تمام تلاش خود را در تسریع در رسیدگی‌ها و احترام به مراجعان به کار بگیرند.

دستورات فوری در دیدار چهره به چهره با مراجعان:

در دیدار چهره به چهره با مراجعان، دادستان تهران به استماع اظهارات و مطالبات مردم پرداخت و دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد. این نشست به منظور ایجاد ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری فوری اقدامات حقوقی انجام شد.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.