حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
شناسه : 44741

عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در مرکز ملاقات‌های مردمی قوه قضاییه حاضر شده و به رفع مشکلات ۵ نفر از مراجعان پرداخت

پ
پ

دیدار عباس مسجدی با مراجعان در مرکز ملاقات‌های مردمی قوه قضاییه

به گزارش حقوق 24:در اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه برای برقراری ملاقات بی‌واسطه مسئولان قضایی با مردم در ایام دهه فجر و اعیاد مذهبی، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در مرکز ملاقات‌های مردمی قوه قضاییه حاضر شده و به رفع مشکلات ۵ نفر از مراجعان پرداخت.

حل مشکلات تلفنی توسط عباس مسجدی

در جلسه ملاقات با مراجعان، عباس مسجدی با برقراری ارتباط تلفنی و پیگیری‌های دقیق، دستورات لازم را صادر کرده و به حل مشکلات مطرح شده توسط افراد پرداخته است.

تجلیل از همکاری مردمی در راستای اهداف انقلاب اسلامی

در حاشیه دیدارها، عباس مسجدی با تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، به همکاری مدیرکل و کارکنان مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه تقدیر کرده و اهمیت ارتباط مستقیم با مردم را تأکید کرده است.

چالش‌ها و آراستگی در حوزه‌های استخدامی و پزشکی قانونی

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از وجود مشکلات جدی در حوزه‌های استخدامی و پزشکی قانونی خبر داده و با اشاره به توسعه برنامه هفتم و لایه‌های سالانه بودجه، امیدواری به حل کاستی‌های نیروی انسانی در این زمینه و رفع نیازها و مشکلات مردم ابراز کرده است.

شهرستانی که نماینده‌ای به مرکز ملاقات مردمی آورد

یکی از جلب‌کننده‌های جالب دیدارها، حضور نماینده‌ای از یک شهرستان جنوبی کشور بود که به نمایندگی از مردم این شهرستان، مشکلات پزشکی قانونی خود را مطرح کرده و مسجدی با صدور دستورات لازم به رفع این مشکلات پرداخته است.

تبیین مسئولان قضایی در ملاقات با مردم

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور اظهار کرده که برگزاری این ملاقات‌ها با اهمیت زیادی همراه است، زیرا این جلسات امکان ارتباط مستقیم مسئولان قضایی با مردم را فراهم می‌کند و به شناخت مشکلات سیستم سازمان کمک می‌کند.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.