حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
شناسه : 44749

در همایش ۴۵ سال دستاوردهای نظام سلامت، رییس زاده به اهمیت ثروت عظیم نیروی انسانی دانشمند در حوزه سلامت اشاره کرد

پ
پ

اهمیت دستاوردهای نظام سلامت در ۴۵ سال گذشته:

به گزارش حقوق 24:در همایش ۴۵ سال دستاوردهای نظام سلامت، رییس زاده به اهمیت ثروت عظیم نیروی انسانی دانشمند در حوزه سلامت اشاره کرد. او بیان کرد که این دستاوردها، مبنای تداوم مسیر پیشرفت و افتخار کشور را تشکیل می‌دهند.

تعداد پزشکان و تخصص‌ها در ایران:

رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران به تعداد زیاد پزشکان و تخصص‌های مختلف در کشور پرداخت. او بیان کرد که تعداد پزشکان در دهه‌های اخیر به شدت افزایش یافته و این افزایش به معنای توسعه و پیشرفت نظام سلامت است.

نقد پیش‌فرض‌های نادرست درباره تعداد پزشکان:

رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران در پایان به پیش‌فرض‌های نادرست و اظهارات غیرکارشناسی درباره تعداد پزشکان ایران پرداخت و بیان کرد که این نقدها ناپایداری و ضررآور برای آینده پزشکی کشور است. او از افراد دارای ادعاهایی دعوت کرد تا ارزیابی دقیق و مبتنی بر حقایق را به عمل آورند.

تحول و خودکفایی در حوزه سلامت:

رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران به تحول و خودکفایی در حوزه سلامت اشاره کرد و اظهار کرد که این خودکفایی باعث صرفه‌جویی میلیاردها تومان در سال شده و نظام سلامت کشور به یک الگوی جهانی در آموزش پزشکی تبدیل شده است.

تحلیل جایگاه کنونی و اهمیت آن:

رییس‌زاده در انتها به اهمیت تحلیل جایگاه کنونی نظام سلامت پرداخت و بیان کرد که بررسی دقیق این جایگاه و فهم بهتر از چرایی قرار گرفتن در این موقعیت، اساسی برای انجام تصمیمات و راهبردگذاری مناسب در آینده است.

منبع:ایلنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.