حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
شناسه : 44729

سرهنگ فیروز کشیر، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات ترافیک در بزرگراهها و خیابان‌های مختلف شهر را اعلام کرد

پ
پ

ترافیک شهر تهران: گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به مرکز شهر

به گزارش حقوق 24:با توجه به رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در صبح دوشنبه 9 بهمن ماه 1402، ترافیک در بزرگراههای شهر تهران در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر افزایش یافت. این افزایش ترافیک به ویژه در معابر پرتردد با شلوغی سنگین همراه بود.

نقاط سنگین ترافیک در شهر تهران اعلام شد

سرهنگ فیروز کشیر، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات ترافیک در بزرگراهها و خیابان‌های مختلف شهر را اعلام کرد. انتهای بار ترافیکی در بزرگراههای مهمی مانند خرازی – دهکده، علامه – دهکده و شیخ فضل الله – یادگار مشخص شد و وضعیت ترافیک در این نقاط به حرکت ادامه داشت.

ترافیک سنگین در بزرگراهها و خیابان‌های مختلف

سرهنگ کشیر بیان کرد که بزرگراههای زین الدین- شمس آباد، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی و بزرگراه صیاد شیرازی نیز دارای ترافیک سنگین هستند. همچنین، خیابان آزادی از شهیدان و جانبازان تا نواب از نهم دی با بار ترافیکی سنگین روبرو است.

توصیه به مدیریت سفرها و اجتناب از ترددهای غیر ضروری

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد که شهروندان گرامی در مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضروری در سطح معابر پایتخت خودداری کنند. وی تأکید کرد که ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین می‌باشد.

برداشت محدودیت‌ها و عادی شدن وضعیت ترافیکی

در پایان، سرهنگ کشیر اطلاع داد که محدودیت‌ها در محدوده بزرگراه شهید چمران به دلیل نصب عرشه پل رفع شده است و وضعیت ترافیکی در این نقطه به حالت عادی بازگشته است. این اعمال محدودیت در مسیر شمال به جنوب چمران و مسیر جنوب به شمال چمران و شرق به غرب شهید همت نیز برداشته شده و هیچ مشکل خاصی گزارش نشده است.

منبع: ایلنا 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.