حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۱۱
شناسه : 44720

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اعلام کرد که از این پس تغییر نمای ساختمان‌های دارای نمای کامپوزیت به صورت رایگان انجام خواهد شد

پ
پ

تغییرات رایگان نمای ساختمان‌ها با نمای کامپوزیت در تهران

به گزارش حقوق 24:معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اعلام کرد که از این پس تغییر نمای ساختمان‌های دارای نمای کامپوزیت به صورت رایگان انجام خواهد شد. این تصمیم به منظور ارتقاء زیبایی و استانداردهای شهرسازی اتخاذ شده است.

محدودیت‌های اجرای قوانین نمای ساختمانی در تهران

حمید رضا صارمی، درباره مشکلات نمای ساختمان‌های پایتخت توضیح داد که اگرچه از ابتدا قوانین صدور پروانه برای نمای ساختمان الزامی بوده‌اند، اما اجرای عملی این قوانین موفقیت آمیز نبوده و با مصوبات شورای شهر و شورای‌عالی معماری، استفاده از نماهای کامپوزیت به طور کامل ممنوع شده است.

پیام ارتقای ایمنی از سوی شهردار تهران

شهردار تهران در یک برنامه تلویزیونی به تأکید بر اهمیت ایمنی در نماهای ساختمانی پرداخت و با اشاره به حادثه بیمارستان گاندی، ابراز کرد که هر گونه کوتاهی در این زمینه می‌تواند پیامدهای جبران‌ناپذیری برای شهر ایجاد کند.

او اعلام کرد که به همه شهروندانی که نمای ساختمان آنها کامپوزیت است و تغییر می‌خواهند، نمای استاندارد بدون هزینه ارائه خواهد شد و هزینه تغییر نما توسط شهرداری تهران دریافت نخواهد شد.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.