حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
شناسه : 44705

نرگس معدنی پور، در روایتی از بیست و هفتمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران، اطلاعات جدیدی را ارائه داد.

پ
پ

تغییر نام ۱۲ معبر در شهر تهران: تصویب و توافق اعضای شورای شهر

به گزارش حقوق 24:اعضای شورای شهر تهران در جلسه‌ای به تصویب رسیده، تغییر نام ۱۲ معبر در شهر تهران را مورد تأیید قرار دادند. این تصمیم با تغییراتی در نام‌گذاری معابر و اماکن عمومی همراه بوده است.

نرگس معدنی پور: معرفی نوین تغییرات در نامگذاری معابر

نرگس معدنی پور، در روایتی از بیست و هفتمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران، اطلاعات جدیدی را ارائه داد. بر اساس این اطلاعات، ۱۲ معبر جدید نام‌گذاری شده‌اند، از جمله تغییر نام خیابان‌ها و کوچه‌ها در مناطق مختلف شهر.

تأیید افتتاح حساب بانکی به نام شورای شهر تهران: قدم جدید در امورات مالی

اعضای شورای شهر تهران به تأیید افتتاح حساب بانکی به نام شورای اسلامی شهر تهران در بانک رسالت پرداختند. این اقدام با هدف انجام امورات جاری شورا و به اطلاعات ماده ۷ نحوه هزینه بودجه شوراهای اسلامی کشور انجام شده است.

حبیب کاشانی: توجیه رسمی افتتاح حساب بانکی

حبیب کاشانی در جلسه به توجیه رسمی افتتاح حساب بانکی به نام شورای اسلامی شهر تهران در بانک رسالت پرداخت و توضیح داد که این اقدام با رعایت روال قانونی در یک جلسه علنی مطرح شده و تأیید شده است.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.