حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
شناسه : 44708

اتفاقات تلخ در دهه‌های گذشته در صنعت سینما جاودانه‌اند و یکی از این داستان‌ها، به نام اصغر شاهوردی، صدابردار برجسته سینمای ایران، است

پ
پ

پایان حکایت یک صدابردار نابغه

به گزارش حقوق 24:اتفاقات تلخ در دهه‌های گذشته در صنعت سینما جاودانه‌اند و یکی از این داستان‌ها، به نام اصغر شاهوردی، صدابردار برجسته سینمای ایران، است. آثار بزرگی که به کارگردانی‌های معروف مانند داریوش مهرجویی و بهرام بیضایی پیوسته ویژه‌اش بوده است، اما سرنوشت تلخ یک حادثه رانندگی در سال ۱۳۸۶، زندگی این هنرمند را به یک نقطه تلخ تبدیل کرده است.

سال‌های زندگی در دل بستر بیماری

از آن زمان، اصغر شاهوردی که قدرت تحرک و تکلم خود را از دست داده است، در بستر بیماری به سر می‌برد. همسر و دخترانش، امیر و مانیا، با صبر و محبت، نقش پرستاری را به عهده گرفته‌اند. زندگی در این شرایط برای خانواده شاهوردی چالش‌برانگیز و پر از سختی‌هاست.

حضور پر از لبخند در دیدار با خبرنگاران

در آستانه چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر، گروه سینمایی ایسنا به دیدار اصغر شاهوردی رفت. در این دیدار صمیمانه، با لبخندی که همچنان بر لب او می‌چرخد، او به همراه همسر و دخترش، مطالبی از زندگی خود و مشکلاتی که خانواده اش در طول سال‌ها پشت سر گذاشته است، به اشتراک گذاشت.

تصاویر نابینایی از دوران جوانی

ویدیویی که به تازگی منتشر شده و تصاویر نابینایی اصغر شاهوردی از دوران جوانی‌اش را نشان می‌دهد، همراه با دیپلم افتخار او از هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، اولین بار منتشر شده است. این تصاویر با همکاری لادن طاهری، مدیر فیلمخانه ملی ایران، به نمایش گذاشته شده و به یادآوری دورانی است که اصغر شاهوردی قدرت تحرک خود را در مراسم جشنواره با شور و شوق به نمایش گذاشت.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.