حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
شناسه : 44695

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، موزه هنرهای معاصر تهران از هشتم بهمن ماه به میزبانی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می‌پردازد

پ
پ

بهمن ماه، موزه هنرهای معاصر تهران میزبان جشنواره هنرهای تجسمی فجر

به گزارش حقوق 24:با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، موزه هنرهای معاصر تهران از هشتم بهمن ماه به میزبانی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می‌پردازد.

یکی از جلبه‌های این برنامه، نمایشگاهی از آثار برجسته هنرهای تجسمی و نمایشگاه “آینه در آینه ۳” است که تصاویر پوسترهای مرتبط با دوران انقلاب و پس از آن را در موزه برگزار خواهد کرد.

نمایشگاه آثار مفاخر هنرهای تجسمی و “آینه در آینه ۳”

در روز یکشنبه هشتم بهمن ماه و از ساعت ۱۸، موزه هنرهای معاصر تهران بازار گشا خواهد شد تا آثار برجسته هنرهای تجسمی و نمایشگاه “آینه در آینه ۳” را به نمایش بگذارد.

افتتاح با برنامه‌های شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

بخشی از برنامه‌های شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، افتتاح این نمایشگاه است. بیش از ۸۰ اثر از ۵۵ هنرمند از مجموعه موزه هنرهای معاصر در بخش نمایش آثار برجسته به نمایش گذاشته خواهد شد.

آثار برجسته هنرمندان معاصر در نمایشگاه

نمایشگاه آثار مفاخر هنرهای تجسمی از آثار هنرمندان برجسته مانند حسین محجوبی، ابوالقاسم سعیدی، محمدحسین حلیمی، محمدعلی رجبی، ناصر اویسی، یعقوب امدادیان، جلیل رسولی، کاظم چلیپا و سایر هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه همچنین بخشی اختصاص داده است تا پوسترهای مقطع انقلاب و پس از آن، در قالب “آینه در آینه ۳”، از طریق ۹۷ اثر از ۲۷ هنرمند به نمایش بگذارد و گنجینه حوزه هنری را به تصویر بکشد.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.