حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲:۱۸
شناسه : 44676

تأکید بر نقش استانداران در مهار تورم و رشد تولید به گزارش حقوق 24:در یک نشست مشترک با استانداران سراسر کشور، معاون اول رئیس جمهور، محمد مخبر، تأکید کرد که بار سنگین اداره کشور بر دوش استانداران است. او از زحمات و تلاش‌های انجام شده در استان‌ها تقدیر کرده و استانداران را به تمرکز بر […]

پ
پ

تأکید بر نقش استانداران در مهار تورم و رشد تولید

به گزارش حقوق 24:در یک نشست مشترک با استانداران سراسر کشور، معاون اول رئیس جمهور، محمد مخبر، تأکید کرد که بار سنگین اداره کشور بر دوش استانداران است. او از زحمات و تلاش‌های انجام شده در استان‌ها تقدیر کرده و استانداران را به تمرکز بر طرح‌ها و پروژه‌هایی که بیشترین اثرگذاری در رفع مشکلات مردم دارند، فراخواند.

تبیین نقش مزیت‌های خاص هر استان در تحقق اهداف ملی

معاون اول رئیس جمهور بر اهمیت مزیت‌های خاص و منحصربفرد هر استان در رشد تولید و مهار تورم تأکید کرد. او از استانداران خواست تا مزیت‌ها و مسائل مهم را در اولویت قرار دهند که بیشترین نقش و تأثیر در اهداف دولت و رفع مشکلات مردم را دارد.

افزایش فعالیت واحد‌های تولیدی و پروژه‌های نیمه تمام

مخبر به اهمیت افتتاح پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا اشاره کرد و از استانداران خواست تا با پیگیری مجدانه سیاست‌های دولت، به تکمیل این پروژه‌ها بپردازند. او بر اهمیت احیاء واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه فعال هم تأکید کرد و افزود که این اقدامات باعث افزایش ظرفیت تولید و اشتغال می‌شود.

ترکیب رونق تولید با همکاری با دانشگاه‌ها و نخبگان

مخبر از رونق تولید به عنوان راهکار اصلی مقابله با گرانی و تورم یاد کرد و استانداران را به همکاری نزدیک با دانشگاه‌ها و نخبگان برای افزایش ظرفیت تولید فراخواند. او به ارتباط نزدیک با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان برای تحقق این هدف اشاره کرد.

ایجاد کارگروهی برای هماهنگی بیشتر

مخبر بر لزوم هماهنگی بیشتر میان استانداران و دولت تأکید کرد و از تشکیل یک کارگروه با تاکید بر مسائل رشد تولید و مهار تورم در حوزه معاونت اول خبر داد. این کارگروه به استانداران امکان می‌دهد مشکلات خود را با فوریت و بدون معطلی به دولت اطلاع دهند.

انتقاد از بی‌توجهی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

معاون اول رئیس جمهور از بی‌توجهی مجامع بین المللی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه انتقاد کرد و بر اهمیت اقدامات برای جلوگیری از این اتفاقات تأکید کرد.

تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات

در ابتدای سخنان خود، معاون اول رئیس جمهور بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات تأکید کرد و خواستار برگزاری انتخابات پرشورتر و با شکوهتر شد.

گزارش برنامه‌ها و راهکارهای دولت در جلسه

معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور در جلسه گزارشی از برنامه‌ها و راهکارهای دولت در خصوص مهار تورم و رشد تولید ارائه داد و به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌ها برای افزایش رشد اقتصادی در استان‌ها پرداخت.

گزارش عملکرد استان‌ها در حوزه رشد تولید و مهار تورم

در جلسه، گزارشی از عملکرد استان‌ها در حوزه رشد تولید و مهار تورم ارایه شد. گزارش مرکز آمار ایران نشان داد که تورم در ۲۱ استان بالاتر از میانگین کشور بوده و اختلاف تورم سالیانه استان‌ها بین بیشترین و کمترین میزان تورم حدود ۱۵،۹ واحد درصد است. استانداران نیز در سخنان خود گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و توضیحاتی در خصوص مولدسازی، سرمایه گذاری، تامین مالی پروژه‌ها و موضوعات دیگر ارایه دادند.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.