حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۱۳
شناسه : 44661

نبیل ابوزنید، سفیر فلسطین در لیسبون، به نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت مردم فلسطین اشاره کرد.

پ
پ

تجلیات خاطرات رهبر انقلاب اسلامی: لحظه‌هایی از سلول شماره ۱۴

به گزارش حقوق 24:در یک مراسم رونمایی با حضور شخصیت‌های معتبر، اصحاب رسانه، و پژوهشگران پرتغالی و ایرانی، همچنین سفرا و کارداران کشورهای خارجی مستقر در لیسبون، ترجمه خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان “سلول شماره ۱۴” به نمایش گذاشته شد.

خوندلی پرتغالی از دید سفیر ایران: مقاومت، کلید پیروزی ملت‌ها

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال، مجید تفرشی، با تشکر از ترجمه و رونمایی کتاب “خون دلی که لعل شد” به زبان پرتغالی، بر موضوع مقاومت تأکید کرد و اظهار داشت: “مقاومت، چه در تاریخ ایران و چه در تاریخ سایر ملت‌ها، به پیروزی و دستیابی به اهداف اجتماعی و سیاسی منجر شده است. خاطرات رهبر معظم انقلاب نیز این حقیقت را روشن می‌کند که انقلاب اسلامی ایران با مبارزه و مقاومت به پیروزی دست یافته است.”

نقش جمهوری اسلامی در حمایت از مقاومت فلسطین: شهادت در واشنگتن و حمایت از فلسطین

نبیل ابوزنید، سفیر فلسطین در لیسبون، به نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت مردم فلسطین اشاره کرد. او خاطرنشان کرد که پس از انقلاب اسلامی، تصمیم به بازگشایی سفارت فلسطین در تهران گرفته شد که این تصمیم، یکی از تحولات مهم برای فلسطین و ملت‌های آزاده بوده و ادامه حمایت ایران از مقاومت فلسطین را نشان می‌دهد.

تجربه مقاومت در آفریقای جنوبی: دیدگاه سفیر ماموک ونا گایورتلیل

سفیر آفریقای جنوبی، خانم ماموک ونا گایورتلیل، با تجربه مقاومت در آفریقای جنوبی آشنا شده و اظهار کرد: “وقتی ما اوضاع فلسطین را مشاهده می‌کنیم، زخم‌های ما سرباز می‌شود. مفهوم مقاومت برای ما بسیار مهم است و پیروزی برای مردم فلسطین قطعی است. ماندلا پس از آزادی از زندان، موجب پیروزی کشور ما شد و همان‌طور که در ایران پس از رنج و مقاومت، انقلاب به پیروزی رسید.”

تجربه مقاومت در الجزایر: شکیب رشید و آگاهی از معانای مقاومت

سفیر الجزایر در لیسبون، شکیب رشید، با اشاره به تاریخ مقاومت مردم الجزایر، اظهار کرد: “کشور ما از ۱۸۳۰ تا ۱۹۶۲ اشغال بود و بیش از یک و نیم میلیون شهید داد. ما اوضاع فلسطین را بخوبی درک می‌کنیم و باور داریم که مقاومت، کلید پیروزی مردم فلسطین است.”

تجربه مقاومت در کوبا: نقش ماریادومیگز در بیان موفقیت مقاومت

سفیر کوبا در لیسبون، خانم ماریادومیگز، تجربه مقاومت در کوبا را بیان کرد و اظهار داشت: “ما شکل دیگری از مقاومت را در کوبا تجربه کردیم. مقاومت، بر اساس حاکمیت خود مردم، به موفقیت منتهی شد. ما از فلسطین و آرمان

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.