حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۵۷
شناسه : 44658

امسال در روز شانزدهم آبان، رهبر انقلاب نه تنها سیاست‌های توسعه دریامحور را اعلام کردند، بلکه این تصمیمات را در ۹ ماده مشخص کردند.

پ
پ

تغییر سیاست‌های توسعه دریامحور: ابلاغ ۹ ماده توسط رهبر انقلاب

به گزارش حقوق 24:در روزهای گذشته، رهبر انقلاب سیاست‌های توسعه دریامحور را در قالب ۹ ماده ابلاغ نموده و به اجرای سریعتر این سیاست‌ها توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دستور داده است.

حدنگاری مناطق دریایی: شروع طرح تعیین حدود دریایی

برای پیشبرد سیاست‌های توسعه دریامحور، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به طرح حدنگاری مناطق دریایی پرداخته و با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف، تعیین حدود دریایی را به عنوان یک مسئله مشترک در دستور کار قرار داده است.

جلسه کارگروه حدنگاری مناطق دریایی: همکاری بین نهادها

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اطلاعاتی ارائه کرده که به برگزاری اولین جلسه کارگروه حدنگاری مناطق دریایی با حضور نمایندگان وزارت امور خارجه، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح، سازمان نقشه‌برداری، سازمان بنادر و کشتی‌رانی و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری پرداخته و اهمیت همکاری بین این نهاد‌ها را برجسته کرده است.

آینده اقتصاد دریا: تاکید بر تعیین حدود دریا و تکالیف نهادها

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشته که دریا به عنوان محور توسعه اقتصاد در آینده در نظر گرفته شده و با تعیین حدود دریا، سازمان ثبت تکالیف نهاد‌ها و بخش‌ها را اعلام کرده و به ابلاغ اقداماتی از قبیل شرایط فعالیت شرکت‌های مختلف در مناطق دریایی پرداخته و تا سه ماه آینده تکالیف خود را اعلام خواهد کرد.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.