حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۵۰
شناسه : 44669

از آغاز شبکه نسیم تاکنون، “نسیمی‌شو” به عنوان اولین برنامه زنده این شبکه مطرح شده و با چشم‌انداز تازه و نوینی به مخاطبان پیشنهاد می‌شود

پ
پ

پیشاپیش از توجه شما به برنامه جدید “نسیمی‌شو” سپاسگزاریم

به گزارش حقوق 24:به گزارش روابط عمومی صداوسیما، “نسیمی‌شو” به تهیه‌کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی، به عنوان اولین برنامه زنده شبکه نسیم، به زودی در برنامه‌ریزی شبکه به نمایش در خواهد آمد. این برنامه به طراحی یک برنامه جذاب و متنوع با هدف معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و ارائه تصاویر نوین از این برنامه‌ها می‌پردازد.

پنجشنبه و جمعه شب، یک تجربه جدید با “نسیمی‌شو”

از آغاز شبکه نسیم تاکنون، “نسیمی‌شو” به عنوان اولین برنامه زنده این شبکه مطرح شده و با چشم‌انداز تازه و نوینی به مخاطبان پیشنهاد می‌شود. این برنامه با تنظیم بخش‌های متنوع و جذاب، یک تجربه سرگرم‌کننده را در اختیار تماشاگران قرار می‌دهد.

تفریح و اطلاعات در “نسیمی‌شو”

“نسیمی‌شو” با هدف معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و پوشش اختصاصی از پشت صحنه این برنامه‌ها، به تولید محتوای جذاب و متفاوت می‌پردازد.

این برنامه با دعوت از عوامل برنامه‌ها به برنامه خود می‌پردازد و در بخش “پشت صحنه” اتفاقات جذابی از فرآیند ساخت برنامه‌ها را نمایش می‌دهد.

اجراهای غیرمتداول و جذاب در “نسیمی‌شو”

با توجه به مهمانان متنوع و جالب برنامه، “نسیمی‌شو” با بخش‌های گوناگونی نظیر “پادرمیونی” و “استند آپ کمدی”، تجربه ای متفاوت از تلویزیون را فراهم می‌کند.

این برنامه به طور دوره‌ای و با حضور هنرمندان مطرح، لحظات خنده‌دار و مفرح را به تماشاگران ارائه می‌دهد.

شنبه ها تا جمعه ها، “نسیمی‌شو” در اختیار تماشاگران

با انتشار اخبار ایسنا، برنامه “نسیمی‌شو” هر پنجشنبه و جمعه در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی، با شعار “حتی به یه لبخند” در ۵۰ دقیقه، روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. این برنامه با تنظیمات جذاب و متنوع، یک تجربه سرگرم‌کننده و مفرح را برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.