حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
شناسه : 44652

برخی از هنرمندان اعلام کرده‌اند که عدم همکاری با تلویزیون به دلیل محدودیت‌ها و فضای حاکم در این رسانه اتفاق افتاده است.

پ
پ

جرأت هنرمندان در مواجهه با تفتیش عقاید روشنفکری

به گزارش حقوق 24:اخیراً یک مدیر تلویزیون اقدام به اتهام هنرمندانی چون سروش صحت، مهران مدیری، احسان علیخانی و رامبد جوان به دلیل عدم توانایی در تفتیش عقاید روشنفکری و نظام “نُطُق‌کِشی” کرده است.

این ادعاها در حالی مطرح شده‌اند که برنامه‌های تلویزیونی، به ویژه برنامه “جام جم”، به دلیل این تفتیش عقاید، هنرمندان را از صداوسیما دور کرده است.

نظر مدیر شبکه چهار سیما درباره نقد نظام نُطُق‌کِشی

شاهمرادی، مدیر شبکه چهار سیما، در برنامه “جام جم” به نقد نظام “نُطُق‌کِشی” پرداخته و اظهار کرده است که این نظام باعث دوری برخی از هنرمندان از صداوسیما شده است.

او تأکید دارد که تلویزیون این هنرمندان را از دلیل خاصی حذف نکرده است، بلکه آن‌ها به دلیل تفتیش عقاید و نظام “نُطُق‌کِشی” از حضور در تلویزیون خودداری می‌کنند.

تلاش‌های پیمان جبلی برای بازگشت چهره‌های محبوب به تلویزیون

پیمان جبلی، مدیر و تهیه‌کننده برنامه “نود”، با تأکید بر اینکه تلویزیون نباید بر سلبریتی‌محوری تمرکز کند، سعی در بازگشت چهره‌های محبوب به رسانه ملی دارد. او تصریح می‌کند که تاکنون این رویه به مرحله اطلاع‌رسانی محدود شده و هنوز به اجرا نپیوسته است.

نگرانی هنرمندان از توهین‌ها و نظام انکیزیسیون

صحبت‌های مدیر شبکه چهار سیما به نام “انکیزیسیون” و نگرانی‌های هنرمندان از توهین‌ها در فضای مجازی نشان از این دارد که بسیاری از هنرمندان امروز نگران از توهین‌ها و انکیزیسیون هستند. این مسئله ممکن است یکی از دلایل عدم همکاری برخی از هنرمندان با تلویزیون باشد.

مواجهه با چالش‌ها در تلویزیون مقابله با محدودیت‌ها و فضای حاکم

برخی از هنرمندان اعلام کرده‌اند که عدم همکاری با تلویزیون به دلیل محدودیت‌ها و فضای حاکم در این رسانه اتفاق افتاده است.

تفاوت‌ها در برخی از مسائل نظیر کیفیت کارها، محدودیت در پرداخت به برخی سوژه‌ها و پروژه‌ها، و همچنین رقم بالای پیشنهادی برای همکاری در تلویزیون، به عنوان دلایل اصلی برشمرده شده‌اند.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.