حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۵۱
شناسه : 44624

دیداری بین سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی، و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد رخ داد.

پ
پ

دیدار میان رئیس کمیته امداد امام خمینی و دادستان کل کشور

به گزارش حقوق 24:در این گزارش، دیداری بین سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی، و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد رخ داد. در این جلسه، دادستان کل کشور از تلاش‌ها و اقدامات کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش تقدیر کرد.

تأکید بر احسان و نیکوکاری در آموزه‌های قرآن

در حاشیه این دیدار، بحث درباره یکی از محورهای اساسی قرآن کریم، توجه به احسان و نیکوکاری و انفاق در راه خدا بود. دادستان کل کشور با تجلیل از دیدگاه امام خمینی در تأسیس کمیته امداد به عنوان نهادی جهت رسیدگی به وضعیت محرومان، اهمیت خدمت به آحاد مردم را آشکار کرد.

موفقیت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردم

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در این گزارش به موفقیت‌های کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و تأکید کرد که به نظر او، استفاده از ظرفیت‌های مردم برای پیشبرد امور، عامل موفقیت و کارآیی بیشتر است.

نقش کمیته امداد در کاهش آسیب‌های اجتماعی

در بخش دیگری از بحث، دادستان کل کشور به نقش کمیته امداد در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و تأکید کرد که این نهاد با برنامه‌ها و اقدامات حمایتی خود می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

تفاهمنامه مابین دستگاه قضا و کمیته امداد

دادستان کل به تفاهمنامه مابین دستگاه قضا و کمیته امداد اشاره کرد و اعلام کرد که تعامل و هم‌افزایی این دو نهاد در زمینه حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان، تأثیرات مثبت زیادی خواهد داشت.

تحقق اهداف توانمندسازی مددجویان

در پایان گزارش، سید مرتضی بختیاری از تحقق اهداف توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و افزود که با تدابیر انجام گرفته، تمامی مددجویان روستایی به خانه‌های خود بازمی‌گردند.

پشتوانه مردم در راه امداد

با ابراز سپاس از پشتوانه مردم، بختیاری بیان کرد که در حالی که وضعیت اقتصادی مردم دچار سختی شده، کمک‌های مردم به کمیته امداد افزایش یافته است، نشان از دینداری و همراهی جامعه با نیازمندان دارد.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.