حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۲
شناسه : 44637

ظهر ۱۸ آذرماه، زوجی به کلانتری ۱۱۴ غیاثی مراجعه کردند. اما آنچه که پس از گذشت مدتی اتفاق افتاد، همه را شوکه کرد

پ
پ

اعتراف ناگوار: مردی که جلسه پلیس را به هم زد!

به گزارش حقوق 24:ظهر ۱۸ آذرماه، زوجی به کلانتری ۱۱۴ غیاثی مراجعه کردند. اما آنچه که پس از گذشت مدتی اتفاق افتاد، همه را شوکه کرد. در مقابل افسر پرونده، مرد ۵۱ ساله یک راز تاریک را فاش کرد و داستانی از جنایت وحشتناک را بازگو کرد.

تازه‌های جنایت: ماجرای قتل دختر جوان به قلم متهم خود!

متهم میانسال، داستانی غم‌انگیز از قتل دختر ۲۱ ساله‌اش را بیان کرد. او به دلایل شخصی اعتراف کرد که چگونه با چاقو به دخترش حمله کرده و این جنایت وحشتناک را انجام داده است.

داستان مختلف: از ازدواج تا قتل، اعترافات مردی که جهیزیه‌ای را به چاقو تبدیل کرد!

داستانی تلخ از تبدیل جهیزیه‌ای که برای دخترش خریده بود به چاقویی که با آن قتل کرد، از دهان مرد میانسال. او توضیح داد چگونه اختلافات با دخترش و افتراهایی از سوی مردی در فضای مجازی، به این قتل منجر شد.

حقایق تلخ: رازهای زندگی مختلف، اعترافات یک قاتل به کلانتری!

مرد ۵۱ ساله، با اعترافاتی پیچیده از زندگی پنهانی دخترش، رازهایی را به کنجکاوی مردم و کارآگاهان فاش کرده است. تحقیقات ادامه دارد تا حقایق بیشتری از این جنایت به روشنی بیافریند.

منبع:خبرآنلاین

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.