حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۴۵
شناسه : 44630

با وجود سختی‌ها و تنگناهای اقتصادی و تورم، مردم همچنان به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های مالی ارائه می‌دهند

پ
پ

مسکن برای مددجویان روستایی:

به گزارش حقوق 24:تا پایان سال جاری، بر اساس گزارشات رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، تمامی مددجویان روستایی با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های اجرایی، دو نفر به بالا صاحب خانه خواهند شدند. این اقدام به ویژه در روستاها به حل مشکل مسکن برای مددجویان بی‌خانمان اختصاص دارد.

تعامل مثبت میان دستگاه قضایی و کمیته امداد:

در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور، سید مرتضی بختیاری تشکر از تعامل و همکاری مثبت دستگاه قضایی با کمیته امداد را به ویژه با اشاره به تفاهمنامه‌های مبادله با دادستانی کل بیان کرد. او افزود که این تعاملات مؤثر به بهبود وضعیت مددجویان و اجرای برنامه‌های کمیته کمک کرده است.

پایداری کمک‌های مردمی:

با وجود سختی‌ها و تنگناهای اقتصادی و تورم، مردم همچنان به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های مالی ارائه می‌دهند. سید مرتضی بختیاری به این نکته اشاره کرد که کمک‌های مردم به کمیته امداد روند صعودی داشته و نشان از همدلی و دینداری جامعه دارد.

توانمندسازی مددجویان و حمایت معنوی:

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد که در سال جاری حدود ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته، با برنامه‌ها و کمک‌های انجام شده، به توانمندی در زمینه اشتغال دست یافته و تا پایان سال از تحت پوشش کمیته خارج خواهند شدند. همچنین از حمایت‌های معنوی کمیته امداد برای رسیدن مددجویان به رتبه‌های برتر در کنکور و پذیرش در دانشگاه‌ها و وزارت آموزش و پرورش گزارش داد.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.