حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۶
شناسه : 44633

وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرده است که به دلیل سهل‌انگاری در ارائه خدمات، مجوز تعدادی از شرکت‌های عمره لغو شده است

پ
پ

تدابیر قانونی برای کنترل شرکت‌های عمره در عربستان

به گزارش حقوق 24:وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرده است که به دلیل سهل‌انگاری در ارائه خدمات، مجوز تعدادی از شرکت‌های عمره لغو شده است. به نقل از سعودی گازت، این وزارتخانه اعلام کرده که برخی از این شرکت‌ها در تعهدات خود در قبال زائران کوتاهی کرده‌اند و اقدامات قانونی در برابر آنها انجام خواهد شد.

تأکید بر آسایش و خدمت به زائران از سوی وزیر حج و عمره

وزیر حج و عمره سعودی، توفیق الربیعه، تصریح کرده است که آسایش و خدمت به مهمانان خدا در اولویت قرار دارد. او همچنین اظهار داشته که شرکت‌های متخلف برای رسیدگی به تخلفات خود به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده و مجازات مناسبی را خواهند دید.

تمدید مدت اعتبار ویزای عمره و امکان ورود از تمام مسیرها

مقامات سعودی اقدام به تمدید مدت اعتبار ویزای عمره از ۳۰ روز به ۹۰ روز کرده‌اند. همچنین، دارندگان این ویزا اجازه ورود به کشور از تمام مبادی زمینی، هوایی و دریایی را دارند. این تصمیم به اهمیت بیشتری برای راحتی و تسهیل در فرآیند زیارت عمره برای زائران اشاره دارد.

استقبال از مهاجران مقیم کشورهای شورای همکاری خلیج فارس برای عمره

عربستان اعلام کرده است که مهاجران مقیم کشورهای شورای همکاری خلیج فارس می‌توانند بدون محدودیت حرفه‌ای ویزای توریستی درخواست کنند و علاوه بر این، امکان دارند به عنوان زائران عمره به کشور وارد شوند.

افزایش دسترسی به سیستم ویزای الکترونیکی برای گردشگری و عمره

عربستان به شهروندان ۵۷ کشور اجازه ورود برای عمره و گردشگری را از طریق سیستم ویزای الکترونیکی می‌دهد. این گام نشان‌دهنده توسعه ویزای الکترونیکی و تسهیل در ورود شهروندان دیگر کشورها به عربستان است.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.