حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
شناسه : 44610

دادستان تهران به مثال‌هایی از اقدامات مدیران اداره منابع طبیعی اشاره کرد و از یک ملک ۱۱ هکتاری در وردیچ، به عنوان یکی از نمونه‌ها استفاده کرد

پ
پ

برخورد دادستان تهران با زمین خواری و اختلافات در اداره منابع طبیعی:

به گزارش حقوق 24:در اظهارات خود، دادستان تهران به اقدامات موثر دادستانی در مواجهه با زمین خواری اشاره کرد و اعلام کرد که براساس گزارش بازپرسی ناحیه ۳۷ تهران، مدیران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با اجرای روش‌های اصلاح هندسی، به اعلام مستثنی بودن اراضی ملی اقدام و از طریق دریافت رشوه به دست می‌آورند.

فساد در اخذ مستثنیات اراضی:

دادستان تهران به مثال‌هایی از اقدامات مدیران اداره منابع طبیعی اشاره کرد و از یک ملک ۱۱ هکتاری در وردیچ، به عنوان یکی از نمونه‌ها استفاده کرد. اینجا فردی با نفوذ و پرداخت رشوه به مسئولان اداره منابع طبیعی توانسته است نظریه اعلام مستثنیات برای این ملک را به دست آورد.

جلب مسئولان به دلیل رشوه‌گیری:

در تاریخ ۲۶ آبان ماه سال جاری، دادستان تهران اعلام کرد که تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تهران جلب شده‌اند. همچنین، نقشه بردار این اداره نیز به اتهام اخذ رشوه مورد جلب قرار گرفته است.

کشف رشوه و اقلام ثبتی:

دادستان تهران اعلام کرد که از اداره منابع طبیعی استان یک فقره چک به متعلق به یکی از زمین خواران کشف شده است، همچنین اقلامی از جمله سکه بهار آزادی، دلار و یورو نیز ضبط شده است.

اعتراف متهمان و اقدامات قانونی:

در ادامه، دادستان تهران اعلام کرد که متهمان پس از تفهیم اتهام، با صدور قرار تامین کیفری به زندان اعزام شده‌اند. این متهمان در اقرار خود به دریافت رشوه اعتراف کرده‌اند و موضوعات مرتبط با خریداری قطعه زمین و آپارتمان نیز در حال بررسی و تحقیقات دادستانی تهران قرار دارد.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.