حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
شناسه : 44616

آلبوم جدید آرمان گرشاسبی با عنوان «از تو گفتم» به عنوان اولین اثر رسمی این خواننده از گروه «چارتار» به بازار موسیقی کشور وارد خواهد شد

پ
پ

آرمان گرشاسبی و رویکرد جدید: آلبوم «آرمان گرشاسبی» در راه

به گزارش حقوق 24:آلبوم جدید و مستقل آرمان گرشاسبی با عنوان «از تو گفتم» به عنوان اولین اثر رسمی این خواننده از گروه «چارتار» به بازار موسیقی کشور وارد خواهد شد. این اطلاعات در دی ماه امسال منتشر خواهد شد.

تنظیم‌کننده برجسته: حضور «اشکان آبرون» در آلبوم جدید آرمان گرشاسبی

در این آلبوم، «اشکان آبرون» به عنوان تنظیم‌کننده آثار حضور دارد و این اثر نخستین مجموعه رسمی و مستقل آرمان گرشاسبی خواهد بود که جدا از فعالیت در گروه «چارتار» منتشر می‌شود.

چارتار و آرمان گرشاسبی: همیشگیت در مسیر موسیقی ایرانی

آرمان گرشاسبی اظهار داشته است که این آلبوم به عنوان یک فعالیت و تجربه شخصی جدید در کنار فعالیت‌های گروه «چارتار» منتشر خواهد شد و به هیچ وجه به معنای جدایی او از این گروه نخواهد بود.

منتشر شدن آلبوم در تمام پلتفرم‌های موسیقی

جزئیات انتشار آلبوم «از تو گفتم» آرمان گرشاسبی به زودی اطلاع رسانی خواهد شد، اما معلوم است که این آلبوم در تمام پلتفرم‌های انتشار موسیقی در ایران و جهان به دست مخاطبان خواهد رسید.

گروه چارتار و سال‌ها همکاری: بیش از ۱۰ سال در حوزه موسیقی ایران

آرمان گرشاسبی همراه با گروه «چارتار» بیش از ۱۰ سال است که در حوزه موسیقی تلفیقی ایران فعالیت دارد و به همراه همکارانش در این گروه آثار زیادی را روانه بازار موسیقی کشور کرده است.

تور کنسرت‌های آرمان گرشاسبی: همراه با رونمایی از آلبوم

تور مستقل کنسرت‌های آرمان گرشاسبی برای حمایت از آلبوم جدید او، اواخر امسال برگزار خواهد شد. این تور یک فرصت برای مخاطبان است تا آلبوم جدید این خواننده را به صورت زنده بشنوند.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.