حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
شناسه : 44591

در این دیدار، وزیران نفت، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، نیرو، اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی نیز حضور داشتند

پ
پ

عمق روابط ایران و سوریه: نگاه ویژه‌ای به تعهدات و اولویت‌های مشترک

به گزارش حقوق 24:در دیدار محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری ایران با حسین عرنوس، نخست‌وزیر سوریه، تأکید شد که دولت و ملت ایران به آرامش، استقلال، موفقیت و رفاه مردم سوریه تعهد دارند. این تعهدات را به عنوان اولویت‌های خود می‌دانند و روابط را به عنوان راهبردی توصیف کرده‌اند.

تعهد ایران در حوزه اقتصادی: همکاری گسترده با سوریه

محمد مخبر اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران در حوزه اقتصادی نیز مصمم به همکاری مشترک با سوریه است. او از توصیف روابط تهران و دمشق به عنوان راهبردی گفت و به تداوم همکاری‌های گسترده اشاره کرد.

تصریح نخست‌وزیر سوریه: روابط تاریخی و راهبردی با ایران

نخست‌وزیر سوریه نیز در این دیدار روابط ایران و سوریه را به عنوان عمیق، ریشه‌دار، تاریخی و راهبردی توصیف کرد. او ابراز کرد که حمایت‌ها و مواضع دولت و ملت ایران از سوریه، شرافتمندانه و با ارزش است و هرگز فراموش نخواهد شد.

حضور وزراء در دیدار: تنوع و گستردگی همکاری‌ها

در این دیدار، وزیران نفت، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، نیرو، اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی نیز حضور داشتند. این حضور نشان از تنوع و گستردگی همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف بود و نشان‌دهنده تصمیم جدی برای تعمیق روابط اقتصادی و صنعتی بین ایران و سوریه بود.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.