حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۰۲
شناسه : 44580

در روزهای پنج‌شنبه و شنبه، بارش پراکنده در گیلان و غرب مازندران ادامه خواهد داشت. همچنین، توجه به موج خزر در این دو روز لازم است.

پ
پ

پیش‌بینی وضع هوا در کشور: آلودگی هوا و ورود سامانه بارشی

به گزارش حقوق 24:رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات اعلام کرد که در طول ۲۴ ساعت آینده، آلودگی هوا در شهرهای صنعتی ادامه خواهد داشت. همچنین، ورود سامانه بارشی به کشور از شنبه (۱۸ آذرماه) پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی بارش و شرایط جوی فعال

صادق ضیاییان، در بررسی شرایط جوی کشور، اظهار کرد که امروز و فردا بارش پراکنده، رعد و برق، و وزش باد در برخی نقاط شمال غرب، غرب، و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

تاثیرات نفوذ سامانه بارشی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات افزود که با نفوذ سامانه بارشی فعال، انتظار می‌رود در شنبه (۱۸ آذر) در استان‌های شمال غرب، غرب دامنه‌های زاگرس مرکزی، گیلان، مازندران، قزوین، البرز، و شمال تهران بارش باران رعد و برق، و وزش باد شدید موقت، گردوخاک در برخی نقاط، و برف در نقاط کوهستانی و سردسیر پیش‌بینی می‌شود.

ادامه بارش در مناطق خاص

صادق ضیاییان گفت: در روزهای پنج‌شنبه و شنبه، بارش پراکنده در گیلان و غرب مازندران ادامه خواهد داشت. همچنین، توجه به موج خزر در این دو روز لازم است.

وضعیت جوی در تهران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره تهران اظهار کرد که در دو روز آینده، آسمان تهران نیمه‌ابری، غبار محلی، گاهی ابری، بارش پراکنده، و وزش باد با دماهای متغیر پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی دماها در شهرها

ضیاییان در پایان اعلام کرد که در طول فردا و پس‌فردا، بندرعباس با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه و شهرکرد با دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان‌های کشور خواهند بود.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.