حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۰۹
شناسه : 44583

رمان “جویندگان صدف” اثری است از نویسنده معروف بریتانیایی، رُزاموند پیچلر، که با ترجمه‌ی زهره مهرنیا، در نشر نقش جهان به چاپ رسیده است.

پ
پ

جذابیت «جویندگان صدف»: رمان پرفروشی که ادبیات را فراتر از مرزها کشیده است

به گزارش حقوق 24:رمان “جویندگان صدف” اثری است از نویسنده معروف بریتانیایی، رُزاموند پیچلر، که با ترجمه‌ی زهره مهرنیا، در نشر نقش جهان به چاپ رسیده است. این اثر با ۶۶۸ صفحه، ۵۵۰ نسخه، و قیمت ۳۶۰ هزار تومان، در دسترس علاقمندان به ادبیات جهان منتشر شده است.

آشنایی با نویسنده: زندگی و آثار رُزاموند پیچلر

در معرفی رمان، به زندگی نویسنده، رُزاموند پیچلر، پرداخته می‌شود. او نه تنها یکی از نویسندگان معروف بریتانیا بلکه پیشوایی در ژانر عاشقانه به شمار می‌رفته و با بیش از ۶۰ میلیون نسخه فروخته شده از آثارش، جایگاه ویژه‌ای در ادبیات جهان پیدا کرده است.

تأثیرگذاری «جویندگان صدف»: تاریخچه‌ی ماندگار یک کلاسیک

رمان “جویندگان صدف” به عنوان یک کلاسیک عاشقانه معرفی شده و بیش از سه دهه به دل مخاطبان در سراسر جهان خواننده‌های خود را به خود جلب کرده است. این اثر حماسی و خانوادگی، داستانی پر از احساسات و دل‌شکستگی است که در بریتانیا اتفاق می‌افتد و از سواحل زیبای کورن‌وال گرفته تا لندن شلوغ را در بر می‌گیرد.

مولفیت خلاق: آثار برجسته رُزاموند پیچلر

رُزاموند پیچلر در طول زندگی خود آثار فراوانی را خلق کرده است. از جمله مهم‌ترین آثار او می‌توان به “سپتامبر”، “انقلاب زمستانی”، “آویشن کوهی وحشی” و “بازگشت به خانه” اشاره کرد. نویسنده پیشروی بوده و با آفرینش خانه‌های پررمزوراز و دست به فضاسازی‌های زیبا زده است.

ارتقاء ژانر عاشقانه: نقش پیشگامانه رُزاموند پیچلر

رُزاموند پیچلر به عنوان نخستین نویسنده‌ای شناخته می‌شود که ژانر عاشقانه را به جایگاه بالاتری در جهان ادبیات رسانده است. او با گسترش حماسه‌های خانوادگی، آفرینش خانه‌های پررمزوراز، و تغییر در داستان‌های عاشقانه، به عنوان پیشوایی در این حوزه شناخته می‌شود.

اگرچه “جویندگان صدف” اثری است که بیش از سه دهه است مخاطبان خود را مسحور کرده، اما هنوز هم به عنوان یک کلاسیک عاشقانه و یکی از اثار برجسته رُزاموند پیچلر، اثری جاودانه و پر از غنای ادبی باقی مانده است.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.