حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
شناسه : 44570

شاید برای شما هم سوال شده باشد که اصلا دستبند omega چیست؟ از کجا جزو محبوب ترین زیورآلات و اکسسوری شده است؟ دستبند امگا اولین بار توسط کمپانی سوئیسی ساعت سازی OMEGA ساخته شده است. این دستبند معمولا با بند های چرمی ساخته می شود و دور مچ دست بسته می شود. قفل این دستبند از یک حرف یونانی به […]

پ
پ

شاید برای شما هم سوال شده باشد که اصلا دستبند omega چیست؟ از کجا جزو محبوب ترین زیورآلات و اکسسوری شده است؟

دستبند امگا اولین بار توسط کمپانی سوئیسی ساعت سازی OMEGA ساخته شده است. این دستبند معمولا با بند های چرمی ساخته می شود و دور مچ دست بسته می شود. قفل این دستبند از یک حرف یونانی به نام امگا الهام گرفته شده است و در واقع به معنای جاودانه و مترادف با کیفیت است.

مدل اورجینال این دستبند ، از طلا و ظرافت خاصی ساخته می شود. همچنین شرکت تولید کننده این اکسسوری معمولا عیار طلای استفاده شده در دستبند را روی قفل این دستبند حک میکند که خود نشان دهنده اصالت کالاست.

اگرچه که امروزه مدل های زیادی از دستبند امگا توسط کمپانی های دیگر تولید کننده زیورآلات تولید میشوند. این دستبند های امگا هم از کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند و مورد توجه طرفداران اکسسوری قرار گرفته اند.

طراحی قفل دستبند امگا

یکی از مهم ترین ویژگی های اصلی دستبند  OMEGAقفل بسیار زیبا و یونیک این اکسسوری است. در واقع باید بگوییم که ساختار کلی این دستبند به شدت ساده است و فقط قفل آن است که زیبایی خاصی به این دستبند می بخشد.

همانطور که قبل تر هم به آن اشاره کردیم قفل دستبند امگا یکی از حروف یونانی به معنای جاودانه است که شکلی بسیار زیبا و شیک دارد. این قفل در دستبند های اصل از جنس طلا ساخته میشود. همین موضوع باعث می شود که دستبند امگا و دستبند امگا مستر به یک هدیه شیک برای عزیزانمان تبدیل شود.

شما میتوانید با سفارش این دستبند از جنس طلا، حسی از زیبایی و یونیک بودن در عین سادگی و صد البته یک هدیه با ارزش را برای دوستی عزیز یا اعضای خانواده خود فراهم کنید.

طراحی قفل دستبند امگا

چرا دستبند OMEGA ؟

حال که با خصوصیات ظاهری دستبند omega آشنا شدیم، بررسی کنیم که آیا این دستبند به عنوان یک زیورآلات ارزش خرید دارد ؟

باید بگوییم که بله.

دستبند امگا از زمان ورود و عرضه به بازار از طرف شرکت OMEGA به شدت مورد توجه افراد مشهور و معروف قرارگرفته است. مثلا نیکول کیدمن زیبا و جذاب از این دستبند از برند امگا در مراسم اسکار به عنوان زیورآلات برای خود استفاده کرد و به تمامی شیفتگان دنیای مد و اکسسوری نشان داد که دستبند امگا در عین سادگی چقدر میتواند زیبا باشد.

دستبند omega در 3 سایز اصلی Small،  Medium  ، Large  به بازار عرضه میشود که برای تمام افراد قابل استفاده است. مدل ترکیب چرم و طلا ی این زیورآلات شیک بیشتر مناسب هدیه و قرار های خاص و مراسم رسمی است.

همچنین مدل ترکیبی رابر و قفل چرمی معمولا غیر رسمی و برای استفاده روزانه مناسب هستند.

شما به راحتی می توانید با یک سرچ ساده در بلاگ های ما انواع دستبند های امگا موجود را ببینید. با هم مقایسه کنید و در نهایت برای خود یا عزیزانتان سفارش دهید. همچنین همواره از طریق ارتباط آنلاین یا تلفنی با کارشناسان سایت، هرگونه سوال درباره دستبند omega دارید بپرسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده میشود.

خرید ساعت امگا

ساعت امگا از اکسسوری‌های بسیار مهم در تیپ و استایل خانم‌ها و آقایانی به شمار می‌آید که همواره به دنبال جذابیت هستند. آقایان کمتر از خانم‌ها سخت پسند هستند. اما با این حال، آقایان سخت پسند می‌توانند ساعت مردانه امگا خرید کنند تا تیپ و استایل خود را کامل کنند. خانم‌ها نیز همیشه سخت پسند هستند و باید همه چیز خود را ست کنند. این افراد هم می‌توانند ساعت امگا زنانه خریداری کنند.

ساعت مچی امگا، یکی از دقیق‌ترین ساعت‌ها در دنیاست که اندازه گیری دقیقی دارد. اگر نگاهی به تاریخچه تولید این ساعت بیندازید، می‌بینید که از همان ابتدا، موسسان کمپانی امگا به دنبال دقت و کیفیت بالا بوده‌اند. این برند حاصل تلاش لوئیس برانت در سال 1948 است و تا به امروز توانسته است بهترین ساعت‌های مچی را تولید کند.

خرید ساعت امگا باید از جایی انجام شود که مطمئن باشید ساعت اصل و اورجینال را به شما عرضه می‌کند. بسیاری از ساعت‌های با مارک امگا به صورت فیک و تقلبی وارد بازار شده‌اند که ساخت کشور چین هستند. در هنگام خرید ساعت امگا اصل باید حواستان را حسابی جمع کنید. برخی از مشخصات ساعت امگا اصل شامل موارد زیر است:

  • ساعت امگا اصل، ارزان نیست. معمولا ساعت‌های ارزان، تقلبی هستند.
  • گارانتی و فاکتور خرید شرکتی از اصل بودن آن حکایت دارد. البته باید در آن اصل بودن ذکر شده باشد.
  • صدای عقربه‌های امگا اصل، نرم بوده و تقریبا شنیده نمی‌شود.
  • در داخل صفحه و دور بدنه از برلیان استفاده شده است اما در مدل‌های فیک از سنگ اتمی استفاده شده است.
  • استیل و فلز بکار رفته در ساعت امگا اصل باید مرغوب باشد.

ساعت امگا مدل های متفاوتی دارد یکی از این مدل ها ساعت امگا سواچ است که از همکاری دو برند معتبر در جهان تولید شده است.

بررسی انحصاری ساعت امگا سواچ

اکنون بیایید عمیق‌تر بررسی کنیم و نگاهی دقیق‌تر به Omega X Swatch “Moonwatch” بیندازیم و اینکه آیا این چیزی است که باید برای خرید آن جستجو کنید.

کیفیت طراحی و ساخت

هیچ چیز این ساعت را با هیچ چیز دیگری به جز Moonwatch اشتباه نمی گیرد. این یک ادای احترام محبت آمیز به اصل نمادین است.

ابعاد این دو ساعت یکسان است. تنها تفاوت بزرگ وزن آن است زیرا بدنه ساعت امگا سواچ پلاستیکی است. گفته می شود، این یک ماده پلاستیکی ساده نیست، بلکه بیوسرامیک ثبت شده سواچ است که ترکیبی از ⅔ سرامیک و ⅓ پلاستیک با منبع زیستی است. این تضمین می کند که Bioceramic MoonSwatch دوام بیشتری دارد و احساس سبکی و صافی دارد.این ساعت دارای مقاومت 30 متری در برابر آب است، بنابراین می توانید آن را برای شنای کم عمق استفاده کنید، اما نه برای شیرجه. همچنین دارای کریستال اکریلیک است، درست مانند Moonwatch اصلی. یکی از جزئیات کوچکی که ما واقعاً دوست داریم این است که درپوش باتری شبیه جرم آسمانی است که هر ساعت از آن الهام می گیرد.

در این قیمت، تعجبی ندارد که ساعت دارای حرکت کوارتز باشد. این یک حرکت کرونوگراف کوارتز ETA، ETA G10.212 است. این بدان معنی است که برخلاف اکثر حرکات کوارتز ارزان قیمت، این حرکت ساخت سوئیس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

با این حال، مانند هر ساعت کوارتز دیگری، صدای تیک تاک می تواند کمی بلند باشد، به خصوص اگر در یک اتاق ساکت باشید. این حرکت از نوع بسیار رایج باتری استفاده می کند که به لطف درپوش باتری اختصاصی آن، می توانید در زمان مناسب آن را تعویض کنید.

فروشگاه تایم پلاس time-plus.ir  عرضه کننده انواع ساعت امگا ، دستبند امگا و تمامی مدل های امگا سواچ با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت می باشد.

کیفیت طراحی و ساخت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.