حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۲۵
شناسه : 44563

علی تیرگیر، نماینده نظام تعلیم و تربیت، با تأکید بر اینکه تغذیه دانش‌آموزان جزو مهمترین چالش‌ها در حوزه زیستی و بدنی است

پ
پ

توزیع رایگان شیر در مدارس: اولویت به دانش‌آموزان روستایی و عشایری

به گزارش حقوق 24:با تاکید بر اهمیت تغذیه دانش‌آموزان، مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که در توزیع شیر رایگان در مدارس، اولویت به دانش‌آموزان روستایی، عشایری و مرزی اختصاص یافته است.

تغذیه دانش‌آموزان: اهمیت در ساحت زیستی و بدنی

علی تیرگیر، نماینده نظام تعلیم و تربیت، با تأکید بر اینکه تغذیه دانش‌آموزان جزو مهمترین چالش‌ها در حوزه زیستی و بدنی است، اظهار کرده که در مناطق کم برخوردار، مناطق عشایری و مرزی، توزیع شیر و تغذیه دانش‌آموزان اولویت بالایی دارد.

استقرار عدالت آموزشی: تمرکز بر مناطق کم برخوردار

با توجه به سیاست‌های سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و دیدگاه وزیر آموزش و پرورش به تحقق عدالت آموزشی در مناطق کم برخوردار، اعلام شده است که مناطق مرزی، عشایری، کم برخوردار و روستایی در اولویت توزیع شیر مدارس قرار دارند.

آمار توزیع شیر: اطلاعات محدود از توزیع در استان‌ها

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به سؤال درباره میزان توزیع شیر در دانش‌آموزان عشایر، اعلام کرد که آمار دقیقی در دسترس نیست اما توزیع در چند استان به طور موفقیت‌آمیز انجام شده است.

تحلیل توزیع شیر: چرا توزیع در بین دانش‌آموزان همگانی نشده است؟

تیرگیر توضیح داده است که ممکن است توزیع شیر در بین دانش‌آموزان عشایری و مرزی به نحو مناسبی اطلاع‌رسانی نشده باشد. اما او ابراز کرده است که با تلاش در جهت ساحت زیستی و بدنی، این مسئله رفع خواهد شد و مناطق مرزی، عشایری و روستایی همچنان در اولویت توزیع شیر رایگان قرار دارند.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.