حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۳۷
شناسه : 44566

سرهنگ شریفی اعلام کرده است که در دو روز گذشته، بیش از ۴۰۰ خودروی دودزا با معاینه فنی انجام شده ابطال شده‌اند

پ
پ

معاینه فنی خودروها و ابطال آن در شهر تهران

به گزارش حقوق 24:در گزارش جدید، سرهنگ شریفی اعلام کرده است که در دو روز گذشته، بیش از ۴۰۰ خودروی دودزا با معاینه فنی انجام شده ابطال شده‌اند. او بیان کرده است که این اقدام در جهت بهبود وضعیت ایمنی و ترافیک شهر انجام شده است.

محدودیت تردد بر اساس نوع پلاک

سرهنگ شریفی افزوده است که در راستای مدیریت ترافیک و کنترل آلودگی هوا، تصمیم گرفته شده است که در روزهای فرد فقط خودروهایی با پلاک فرد و در روزهای زوج فقط خودروهایی با پلاک زوج مجاز به تردد در محدوده مشخصی باشند.

ممنوعیت تردد خودروهای دیزلی در محورهای شهری

همچنین، سرهنگ شریفی اطلاع داده است که بجز کامیونت‌ها، تردد خودروهای دیزلی در اکثر محورهای شهر تهران ممنوع است. این ممنوعیت شامل کامیون‌ها، کمپرسی‌ها و جرثقیل‌ها نیز می‌شود.

حضور هوشمند در معابر و اقدامات پلیس راهور

به علاوه، سرهنگ شریفی اظهار کرده است که تیم‌های پلیس راهور در سطح معابر شهر تهران حضور دارند و با استفاده از سامانه هوشمند، خودروهایی که معاینه فنی آنها گذشته و همچنین خودروهای دودزا را تشخیص داده و در محل ابطال معاینه فنی آنها اقدام به ابطال و ارسال به مراکز معاینه می‌نمایند.

محدوده طرح کاهش آلودگی هوا در تهران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزوده است که محدوده طرح کاهش آلودگی هوا همان محدوده طرح زوج و فرد سابق است. این محدوده از جنوب به شمال از بزرگراه بعثت به سمت شمال، بزرگراه نواب به سمت شرق، بزرگراه چمران به سمت شرق و بزرگراه همت به سمت جنوب و بزرگراه امام علی (ع) به سمت غرب گسترش یافته و تردد در این معابر بر اساس شماره آخر پلاک انجام می‌شود.

منبع: ایلنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.