حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
شناسه : 44551

سرهنگ داوود معظمی گودرزی اعلام کرد که این عملیات سالانه با هدف مبارزه با تبلیغ و فروش آنلاین داروهای تقلبی و غیر مجاز در سطح جهان اجرا می‌شود

پ
پ

مبارزه با داروهای تقلبی: عملیات پانجی‌آ در جهان

به گزارش حقوق 24:در تشریح جزئیات عملیات پانجی‌آ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی اعلام کرد که این عملیات سالانه با هدف مبارزه با تبلیغ و فروش آنلاین داروهای تقلبی و غیر مجاز در سطح جهان اجرا می‌شود.

شکست چندمرحله‌ای: کشف بیش از سه میلیون قلم دارو در تهران

در شانزدهمین مرحله از عملیات پانجی‌آ در تهران، پلیس فتا با گستراندن چترهای اطلاعاتی سایبری و رصد نشانگاه‌های اصلی در فضای مجازی، بیش از یکصد نفر از مجرمان با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

پلمپ انبارها: حمله به مراکز نگهداری داروهای تقلبی

در عملیات‌های همزمان در تهران و استان‌های همجوار، انبارهای نگهداری داروها کشف و پلمپ شدند. این اقدامات به تشریفات قضایی همراه بوده و نشان از پیگیری جدی نیروهای پلیس فتا در مقابله با جرائم مرتبط با داروهای تقلبی دارد.

تدابیر پایدار: مقابله مداوم با شیادان مجازی

رئیس پلیس فتای پایتخت با اشاره به حضور مداوم نیروهای پلیس در عرصه مبارزه با شیادان مجازی، به رصد مستمر تبلیغات و فروش کالاهای سلامت محور در فضای مجازی پرداخت. همچنین، نحوه توزیع و عرضه کالاهای غیرمجاز و شناسایی انبارها و توزیع‌کنندگان نیز در چرخه رصد نیروهای پلیس فتا قرار دارند.

توصیه‌ها به شهروندان: اجتناب از خرید اینترنتی از منابع ناامن

سرهنگ معظمی گودرزی، با تأکید بر اهمیت موضوع در بهداشت و سلامت شهروندان، توصیه کرد که هرگونه دارو و مواد بهداشتی را فقط از داروخانه‌ها و مراکز مجاز تهیه کنند. او از شهروندان خواست تا از خرید اینترنتی از وبسایت‌های آگهی محور و کانال‌ها و گروه‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

منبع:ایلنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.