حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
شناسه : 44548

وظایف مهم و سنگین محیط بانان به عنوان ضابطان قضایی در جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی بدون مجوز و هماهنگی قبلی در مناطق حفاظت شده

پ
پ

بیان حقوق محیط بانان در انجام وظیفه

به گزارش حقوق 24:مسئول محیط زیست بر اهمیت نقش محیط بانان به عنوان ضابطان قضایی تاکید می‌کند و اظهار می‌دارد: هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نباید در انجام وظایف محیط بانان با اقدامات خارج از حدود عرف اداری و انسانی برخورد کند.

درگیری مدیر کل میراث فرهنگی با محیط بانان

توضیحات درباره درگیری مدیر کل میراث فرهنگی با محیط بانان جزیره آشوراده و تأکید بر تأثیرات منفی این واقعه بر افکار مردم ایران.

سیاست‌های مدیرکل میراث فرهنگی در مقابل درخواست‌های محیط بانان

شرح و بررسی کلیپ منتشر شده در مورد درخواست محیط بانان برای ارائه مجوز ساخت پیاده راه و رفتار مدیرکل میراث فرهنگی در این زمینه.

اهمیت بررسی حقیقی و حقوقی ورود به جزیره آشوراده

تأکید بر ضرورت بررسی و ارزیابی تمام افراد حقیقی و حقوقی که قصد ورود به جزیره آشوراده را دارند، به منظور حفاظت از این منطقه به عنوان پناهگاه حیات وحش.

وظایف سنگین محیط بانان به عنوان ضابطان قضایی

توضیحات در مورد وظایف مهم و سنگین محیط بانان به عنوان ضابطان قضایی در جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی بدون مجوز و هماهنگی قبلی در مناطق حفاظت شده.

دستور رئیس جمهوری و تغییر در طرح گردشگری آشوراده

شرح دستور رئیس جمهوری در خصوص استفاده از ظرفیت‌های طبیعت‌گردی جزیره آشوراده و تغییرات در طرح گردشگری با هدف حفظ محیط زیست و منافع جوامع محلی.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.