حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
شناسه : 44542

رئیس ستاد ارتش عراق نیز از آمادگی کامل نیروهای مسلح عراق برای توسعه مبادلات نظامی، دفاعی، آموزشی و رزمایش‌های مشترک با ایران خبر داد

پ
پ

تحولات دیدار سرلشکر باقری با رئیس ستاد ارتش عراق

به گزارش حقوق 24:در سفر اولین رسمی خود به عراق، سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در دیدار با ژنرال عبدالامیر یارالله، رئیس ستاد ارتش عراق، اعلام کرد که نیروهای مسلح ایران برای حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت ملی عراق، آماده‌اند و به تهدیدات محتمل پاسخ خواهند داد.

ثبات و توسعه در عراق: نگاهی به تصریحات سردار سرلشکر باقری

سردار سرلشکر باقری، با اشاره به روابط حسنه و مشترکات بین ایران و عراق، تصریح کرد که عراق با ثبات و امنیت خوبی مواجه است و در مسیر رشد و توسعه قرار دارد.

وی به ارزشمندی مشترکات دو کشور اشاره کرد و تأکید کرد که همکاری‌های آموزشی می‌تواند بخشی مؤثر از این روابط باشد.

میراث گران‌بها: یاد شهدای حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس

در بیانیه‌ای دیگر، سردار سرلشکر باقری، دوران جنگ با داعش را به عنوان برگ زرین در تاریخ ایران و عراق مطرح کرد و به شهدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس احترام گذاشت.

او تأکید کرد که این شهدا میراثی گران‌بها برای مردم دو کشور هستند.

تقویت همکاری‌های نظامی: طرح‌های آینده سرلشکر باقری و رئیس ستاد ارتش عراق

سردار سرلشکر باقری، با اشاره به تجربیات مثبت در جنگ با تروریسم، بیان کرد که ایران و عراق می‌توانند با به اشتراک گذاری تجربیات، طراحی‌های مناسبی را برای توسعه همکاری‌های نظامی و آموزشی پیش ببرند.

او همچنین به اهمیت برگزاری رزمایش‌های مشترک در مرزهای دو کشور اشاره کرد و این رویدادها را به عنوان فرصتی برای افزایش همگرایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل توصیف کرد.

آمادگی کامل نیروهای مسلح عراق: پاسخ به همکاری صادقانه با ایران

در پایان، رئیس ستاد ارتش عراق نیز از آمادگی کامل نیروهای مسلح عراق برای توسعه مبادلات نظامی، دفاعی، آموزشی و رزمایش‌های مشترک با ایران خبر داد و به همکاری صادقانه جمهوری اسلامی در مبارزه با داعش ابراز قدردانی کرد.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.