حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
شناسه : 44536

با پیوستن یکی از کمدین‌های مشهور اصفهان به ترکیب بازیگران فیلم «آن دو»، این اثر سینمایی در حال گذراندن مراحل آخرین فیلمبرداری خود است.

پ
پ

تجربه جدید بازیگران اصفهانی در «آن دو»

به گزارش حقوق 24:با پیوستن یکی از کمدین‌های مشهور اصفهان به ترکیب بازیگران فیلم «آن دو»، این اثر سینمایی در حال گذراندن مراحل آخرین فیلمبرداری خود است. این کمدین، با حضور در این فیلم، به ارتقاء کیفیت و جذابیت اثر سهیم خواهد بود.

پایان فیلمبرداری در مناطق مختلف ایران

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم «آن دو» که به کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیه‌کنندگی سید علیرضا سبط‌احمدی ساخته شده، در مناطق کوهستانی فلات مرکزی ایران ضبط شده است.

پایان ضبط تصاویر در لوکیشنهای چهارمحال و بختیاری، شهر آبادان و شهرک سینمایی دفاع مقدس در اتوبان تهران – قم، این فیلم را به مرحله نهایی می‌رساند.

الحاق قدرت الله ایزدی به «آن دو»

اخبار تازه حاکی از الحاق قدرت الله ایزدی به بازیگران فیلم «آن دو» است. ایزدی در نقش یک رزمنده به نام سید اصغر به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این درام جنگی شرکت می‌کند و این اثر را به گونه‌ای منحصر به فرد تر و جذاب‌تر می‌سازد.

آماده‌سازی برای شرکت در جشنواره فیلم فجر

با تکمیل مراحل فیلمبرداری، «آن دو» به آماده‌سازی برای شرکت در جشنواره فیلم فجر امسال پرداخته و منتظر حضور بینندگان در این رویداد مهم سینمایی است.

داستان جذاب از دوران جنگ تحمیلی با نقش اصلی یک کودک

فیلم «آن دو» با داستان جذابی از دوران جنگ تحمیلی به تصویر کشیده شده است. با محوریت پسر بچه‌ای به نام ظفر، این اثر نقش اصلی کودک را به وسیله هنرمند نوجوان امیررضا فرامرزی بازی می‌کند.

این نوجوان بازیگر پیشتر در فیلم «بَلیط» نیز نقش اصلی کودک را بازی کرده بود.

درخشش بازیگران برجسته در «آن دو»

فراتر از داستان جذاب، بازیگران برجسته از جمله فریبا کوثری، علیرام نورایی، مالک حدپور سراج و سایر هنرمندان، با ایفای نقش‌های مهم، به ارتقاء این فیلم کمک می‌کنند.

حضور گسترده بازیگران معروف در این اثر، آن را به یک پروژه سینمایی مهم تبدیل کرده است.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.