حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
شناسه : 44504

سردار رضا بنی اسدی فر اعلام کرد ، طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی ۴ در جهت پیشگیری از سرقت‌های خرد و پاکسازی نقاط آلوده آغاز شده است.

پ
پ

آغاز طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی ۴ در سراسر کشور

به گزارش حقوق 24:در گزارش جدید پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر اعلام کرد که از ساعت ۰۶۰۰ مورخه ۰۷/۰۹/۱۴۰۲، طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی ۴ در جهت پیشگیری از سرقت‌های خرد و پاکسازی نقاط آلوده آغاز شده است.

اقدامات پلیس در مدت ۷۲ ساعت آینده

با اظهارات بنی اسدی فر، اعلام شد که این طرح به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت و نیروهای پلیس پیشگیری استان‌ها با همکاری رده‌های تخصصی و نظارت فرماندهان انتظامی در سراسر کشور، با شناسایی مناطق جرم خیز، به پاکسازی آن با اخذ مجوز قضایی می‌پردازند.

اهداف اصلی طرح‌های پلیس پیشگیری فراجا

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با تأکید بر اینکه هدف اصلی از اجرای طرح‌های عملیاتی پلیس پیشگیری فراجا بهبود خدمات انتظامی، کنترل جرایم، برخورد با اراذل و اوباش، و در کل افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایتمندی مردم شریف ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد که طرح‌های پیشگیرانه برابر تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور، در راستای برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت در جامعه، برنامه ریزی و به اجرا در می‌آید.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.