حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
شناسه : 44418

دفاع مدنی برزیل اعلام کرده است که باران شدید در ایالت ریو گرانده دو سول حداقل چهار کشته و دو مفقود بر جای گذاشته است

پ
پ

    باران سنگین در برزیل: چهار کشته و دو مفقود

    به گزارش حقوق 24:در گزارش جدید دفاع مدنی برزیل اعلام کرده است که باران شدید در ایالت ریو گرانده دو سول حداقل چهار کشته و دو مفقود بر جای گذاشته است. در ایالت سانتا کاتارینا نیز یک نفر مفقود گزارش شده است، و سه نفر جان خود را از دست داده‌اند. این حادثه باعث تخلیه حدود ۱۶۰۰ نفر از مناطق تحت تأثیر سیل شده و بیش از ۳۱۰۰۰ نفر در این مناطق با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

    وضعیت ناپایدار در سانتا کاتارینا: شهرداری‌ها در معرض خطر

    در ایالت سانتا کاتارینا، حداقل ۶۲ از ۲۹۵ شهرداری تحت تأثیر باران قرار گرفته‌اند. از این تعداد، در ۱۷ مورد وضعیت اضطراری اعلام شده و ارتباط با جاده‌ها و شهرک‌ها به دلیل شرایط ناپایدار قطع شده است. این وضعیت ناپایدار باعث تشدید مشکلات جمعیت و ایجاد محدودیت‌های زیادی در حرکت و ارتباطات شهری شده است.

    مشکلات در سائوپائولو: بادهای شدید و سقوط درختان

    به علاوه، باران‌ها و بادهای شدید در ایالت سائوپائولو نیز مشکلات جدیدی ایجاد کرده‌اند. تندبادهای بیش از ۸۰ کیلومتر در ساعت باعث سقوط درختان در این منطقه شده و به تبع آن، مسدودی‌های جاده‌ها و مشکلات در حمل و نقل ایجاد شده است. این وضعیت ناپایدار در ایالت سائوپائولو باعث مشکلاتی برای جمعیت پرجمعیت این منطقه شده و نیازمندی‌های اساسی را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

    منبع: خبرنگار مهر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.