حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۱۴
شناسه : 44406

دفاع مقدس چشمه جوشنده‌ای است که از آن می‌توان بهره‌های عظیمی جست و با عطش حق‌جویان و تشنگان حکمت و حقیقت را سیراب کرد

پ
پ

اعلان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص جایزه ادبی یوسف

به گزارش حقوق 24:در پیام اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، سردار سرلشکر پاسدار “محمد باقری”، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، به تنوع فراگیر این جایزه اشاره کرده و ارتباط نزدیک آن با نویسندگان و فرهیختگان عرصه ادبیات دفاع مقدس و مقاومت را برجسته ساخته است.

پیام حکیمانه رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت نگارش خاطرات دفاع مقدس

در پیامی خاص، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، به خطرناک بودن نگارش خاطرات دفاع مقدس به عنوان حسنه و صدقه اشاره کرده و این عمل را به عنوان وسیله‌ای برای ترویج ارزش‌های انقلاب و حفظ حقیقت‌های ماجرا تاکید کرده است.

دعوت به نویسندگان و اندیشمندان متعهد

در پیام دفاع‌پرس، تشویق به نویسندگان و اندیشمندان متعهدی صورت گرفته است که قلم خود را جز به نام و یاد حق به کار ببرند و داستان‌ها را به عنوان وسیله‌ای برای نظر به وجه الله مطرح کنند.

ارزش‌های فرهنگی و هنری در دفاع مقدس

بیان شده است که دفاع مقدس چشمه جوشنده‌ای است که از آن می‌توان بهره‌های عظیمی جست و با عطش حق‌جویان و تشنگان حکمت و حقیقت را سیراب کرد.

جایزه ادبی یوسف نقش مهمی در ارتقاء ارزش‌های فرهنگی و هنری دفاع مقدس دارد و این جایزه به یکی از جریان‌های تاثیرگذار در هماهنگی با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

منبع: میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.