حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
شناسه : 44385

رئیس سازمان بهزیستی کشور در بحث ساختار جدید سازمان، به تغییراتی اشاره کرده است که به منظور تسهیل در ارائه خدمات به جامعه هدف انجام شده است.

پ
پ

تحولات مدیریتی در سازمان بهزیستی کشور

به گزارش حقوق 24:در سخنان رئیس سازمان بهزیستی کشور، تحولات مدیریتی چشمگیری در سازمان بهزیستی کشور به طرح گذاشته شده است. او به تغییرات در ساختار مدیریتی اشاره کرده و بیان کرده است که با انتصاب مدیران جدید و ظرفیت‌سازی، مدیران پیشین به دستگاه‌های خود بازگشته و مدیران جدید نیز با تجربیات غنی به کار خود ادامه داده‌اند.

ساختار جدید و تغییرات در خدمات به جامعه

رئیس سازمان بهزیستی کشور در بحث ساختار جدید سازمان، به تغییراتی اشاره کرده است که به منظور تسهیل در ارائه خدمات به جامعه هدف انجام شده است. این تغییرات پس از 12 سال اعلام شده و هدف آن‌ها ارتقاء کیفیت خدمات به جامعه می‌باشد.

دستاوردهای سازمان بهزیستی در حوزه اشتغال

با اشاره به حضور سازمان بهزیستی در جشنواره شهید رجایی، رئیس سازمان بهزیستی کشور به دستاوردهای چشمگیر این سازمان در حوزه اشتغال اشاره داشته است. او افتخار آورده که سازمان بهزیستی مرکزی به عنوان “مرکز توسعه کارآفرینی و اشتغال” در حال فعالیت است و در جشنواره شهید رجایی 15 استان جایزه خود را از آن خود کرده است.

موجودیت سازمان بهزیستی در حوزه مولدسازی

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به موضوع مولدسازی، نقش سازمان در این زمینه را برجسته کرده و از مستثنی بودن املاک سازمان از طرح مولدسازی خبر داده است. وی اظهار داشته که املاک سازمان بهزیستی ناشی از هبه‌های مردمی است و در این زمینه تمایل سازمان به حفظ استثنائی بودن خود را بیان کرده است.

تامین بودجه و همکاری با نیروهای جهادی

در مورد تامین بودجه سازمان بهزیستی، رئیس این سازمان به محدودیت‌ها در بخش دولتی اشاره کرده و بیان کرده است که بخشی از بودجه از سوی دولت اعطا می‌شود و بخش دیگر از کمک‌های مردمی و دارایی‌های غیرمولد تامین می‌شود. همچنین، وی به همکاری نزدیک سازمان بهزیستی با نیروهای جهادی در فرایند خدمت‌رسانی به جامعه اشاره کرده و تغییرات مثبتی در این حوزه را بیان کرده است.

منبع: تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.