حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
شناسه : 44161

در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان قم، حضور مدیران ارشد دستگاه‌های استانی به چشم خورد.

پ
پ

تشکیل جلسه استانی برای پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در قم

به گزارش حقوق 24:در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان قم، حضور مدیران ارشد دستگاه‌های استانی به چشم خورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مظفری: تبیین سازوکار‌های انتخابات برای مردم ضروری است

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان قم، تاکید کرد که باید به مردم توضیح داد چگونه انتخابات انجام می‌شود و تجربیات قبلی در زمینه تخلفات و جرائم انتخاباتی مورد بررسی قرار گیرد.

فراخوان مدیران: تشکیل کمیته‌ای ویژه برای پیشگیری از تخلفات

مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول انتخابات در استان قم فراخوان شده‌اند تا با تشکیل کمیته‌ای ویژه، اقدامات لازم را برای پیشگیری از تخلفات انجام دهند.

توجه به نامزدان: تذکرات لازم در زمینه پیشگیری از تخلفات ارائه می‌شود

رئیس کل دادگستری استان قم اطلاع داد که نامزدان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تذکرات لازم در زمینه پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی دریافت خواهند کرد.

اهمیت امنیت و سلامت در انتخابات: نباید توسط دشمنان ملت مورد تهدید قرار گیرد

رئیس کل دادگستری استان قم تاکید کرد که امنیت و سلامت انتخابات نعمتی بزرگ است و نباید اجازه داد این امنیت توسط دشمنان ملت به خطر بیفتد.

آرزوی موفقیت برای انتخابات: با پیشگیری از تخلفات و رسیدگی به جرایم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مظفری در پایان امیدواری کرد که با پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به بهترین شکل و با کمترین مشکلات برگزار شود.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.