حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۶
شناسه : 44149

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز، در جلسه کارگروه ویژه پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش که در دادگستری استان البرز برگزار شد

پ
پ

عنوان: اقدامات سریع در راستای رسیدگی به پرونده قتل در استان البرز

به گزارش حقوق 24:حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز، در جلسه کارگروه ویژه پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش که در دادگستری استان البرز برگزار شد، اعلام کرد که تحت دستور رئیس قوه قضاییه، یک کارگروه ویژه با مسئولیت اصلی رئیس کل دادگستری استان البرز تشکیل شده است. این کارگروه با هدف شناسایی و رسیدگی به پرونده قتل با تمامی امکانات و با دقت بالا تشکیل شده و تحت نظارت مستمر قرار دارد.

عنوان: اقدامات مؤثر کارگروه ویژه در پرونده قتل

رئیس کل دادگستری استان البرز توضیح داد که کارگروه ویژه به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده قتل اقدامات مؤثری انجام داده است. این اقدامات شامل استقرار بازپرس پرونده و حضور دادستان فردیس و معاون وی، دادستان مرکز استان و معاون پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز در پلیس آگاهی استان جهت تسریع در صدور دستورات قضایی و انجام تحقیقات لازم از مطلعین، مظنونین و متهمان بوده است.

عنوان: بازسازی صحنه جرم و اقدامات تحقیقی پس از بازداشت متهمان

پس از بازداشت چهار متهم به قتل، اقدامات تحقیقی به سرعت انجام شد. یکی از اقدامات مهم انجام بازسازی صحنه جرم با حضور همه چهار متهم به همراه دستگاه‌های اجرایی و قضات انجام شد. این بازسازی به جزئیات نحوه ورود به منزل قربانیان، نحوه انجام قتل و نقش هریک از متهمان پرداخت.

عنوان: انگیزه قتل و اقدامات انتقام جویی

رئیس دادگستری استان البرز اظهار کرد که تحقیقات نشان می‌دهد انگیزه قتل به دلیل وجود اختلافات شخصی بوده است. در جلسات کارگروه ویژه، اقدامات تحقیقی در خصوص نوع دخالت هر متهم در قتل و ارتباط آن با انتقام جویی بررسی می‌شود.

عنوان: تصمیمات لازم برای ادامه تحقیقات

در جلسه امروز که با حضور قضات و مقامات قضایی مربوطه برگزار شد، آخرین وضعیت پرونده مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت ادامه تحقیقات و تسریع در رسیدگی به پرونده اتخاذ شد. تحقیقات قضایی در خصوص نقش هر متهم در قتل ادامه دارد.

منبع: میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.