حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
شناسه : 44142

قاسم ساعدی با تأکید بر ضرورت تأکید بر اهمیت این سند در همه سه قوه، از تشکر از رئیس قوه قضائیه برای اعتماد به نظرات نخبگان خبر داد.

پ
پ

به‌روزرسانی سند تحول قوه قضاییه: نظرات نخبگان و توجه رئیس قوه قضائیه

به گزارش حقوق 24:درباره به‌روزرسانی سند تحول قوه قضاییه، قاسم ساعدی با تأکید بر ضرورت تأکید بر اهمیت این سند در همه سه قوه، از تشکر از رئیس قوه قضائیه برای اعتماد به نظرات نخبگان خبر داد.

تشکیل کارگروه برای به‌روزرسانی سند تحول قضایی: اهمیت چارچوب قانونی

یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون انرژی به تأکید بر ضرورت تشکیل کارگروه در به‌روزرسانی سند تحول قضایی و تأثیر متنوع اندیشه‌ها در آن اشاره کرد. او تأکید کرد که این سند تعیین‌کننده شیوه برخورد با مسائل قضایی است و ایجاد چارچوب مناسبی برای تحول در این حوزه بسیار مهم است.

تحول در دستگاه قضائی: بروزرسانی سند تحول و چارچوب جامعه

در ادامه، به ضرورت پیشرفت همه دستگاه‌ها در چارچوب سند تحول اشاره شد. این تحولات در دستگاه قضا به عنوان قابل توجه و تحسین‌برانگیز توصیف شده و امیدواری برای دیدن تغییرات مثبت و حل مشکلاتی که امروزه در قوه قضاییه و میان مردم وجود دارد، در به‌روزرسانی سند تحول بیان شد. همچنین، تأکید شد که با بهره‌گیری از نظرات نخبگان کشور، سند تحول به منشاء خیر و بهبود خواهد بود و تأثیر مثبتی بر جامعه خواهد داشت.

منبع: میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.