حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۰
شناسه : 44098

مجتبی قهرمانی اعلام کرده است مقامات قضایی موفق به کشف و ضبط هزاران لیتر سوخت قاچاقی همراه با تعداد قابل توجهی مخزن و لوله‌های انتقال شده‌اند.

پ
پ

بهره‌برداری از توانایی‌های قضایی برای مقابله با قاچاق سوخت در هرمزگان

به گزارش حقوق 24:مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان، با اظهاراتی به‌روز و مهم اعلام کرده است که در حین انجام دستورات مربوط به تخریب دپوها و باراندازهای غیر مجاز، مقامات قضایی موفق به کشف و ضبط هزاران لیتر سوخت قاچاقی همراه با تعداد قابل توجهی مخزن و لوله‌های انتقال شده‌اند.

تسهیل در ارائه خدمات به مردم و کنترل صف‌های پرسرعت در جایگاه‌های سوخت

وی ادامه داد: به منظور تسریع در ارائه خدمات به مردم و جلوگیری از ازدحام در جایگاه‌های سوخت، تیم‌های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در هرمزگان مستقر شده‌اند و در فرآیند سوخت‌گیری نظارت می‌کنند.

تشکیل تیم‌های نظارتی متنوع برای کنترل کارت سوخت

مجتبی قهرمانی افزود: تیم‌های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه‌ها اعضایی از دستگاه قضایی، پلیس، کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، اعضای تیم‌های مهندسی جایگاه‌ها و کارشناسان فناوری اطلاعات را شامل می‌شود.

استفاده از تکنولوژی برای نظارت دقیق بر فعالیت‌های سوخت‌گیری

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: پس از ثبت اطلاعات اشخاص و خودروهای دریافت کننده سوخت در سیستم، مقامات با استفاده از کارت‌های سوخت، علاوه بر ارزیابی تعلق کارت سوخت به خودرو، مدارک مرتبط با فعالیت‌های خودرو و تعداد دفعات سوخت‌گیری قبلی نیز را بررسی می‌کنند. این اقدامات به کشف و پیشگیری از سوخت‌گیری‌های غیرقانونی کمک کرده و به افزایش امنیت در توزیع سوخت منجر می‌شوند.

منبع: میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.