حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۹
شناسه : 44018

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به تدشین خدمت مشورت غیرحضوری از طریق پیام‌رسان داخلی آی‌گپ اشاره کرد.

پ
پ

تطورات جدید در خدمات الکترونیک قضائی

به گزارش حقوق 24:رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، اعلام تدابیر جدیدی در حوزه خدمات الکترونیکی قضائی کرد. وی در همایش سراسری نمایندگان دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با مشارکت نمایندگان ارشد قوه قضائیه به اهداف و دستاوردهای این همایش پرداخت.

آغاز خدمت مشورت غیرحضوری

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به تدشین خدمت مشورت غیرحضوری از طریق پیام‌رسان داخلی آی‌گپ اشاره کرد. این خدمت به مردم امکان مشاوره قبل از حضور حضوری در دفاتر خدمات الکترونیک قضائی را می‌دهد.

افزایش دفاتر خدمات الکترونیک قضائی

با تأکید بر افزایش دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در سراسر کشور، انتظار می‌رود ۶۰۰ دفتر جدید به ۱۲۰۰ دفتر قدیمی اضافه شود. این گام به توسعه خدمات الکترونیک قضائی و ساماندهی مشمولین غایب اختصاص دارد.

سبد گسترده‌تری از خدمات الکترونیک قضائی

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اعلام کرد که سبد خدمات الکترونیک قضائی به تدریج گسترش یافته و در هفته‌های آتی بیشترین جزئیات از این توسعه رونمایی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: اختبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.