حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۵:۱۷
شناسه : 44009

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای بیش از ۶ هزار سند متعلق به شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی به افراد مربوطه تحویل داده شد.

پ
پ

تسهیل دسترسی به اسناد در استان آذربایجان شرقی

به گزارش حقوق 24:در حین سفر حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای به استان آذربایجان شرقی، بیش از ۶ هزار سند متعلق به شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی این استان به افراد مربوطه تحویل داده شد. این مراسم واگذاری اسناد با حضور رئیس دستگاه قضا و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک برگزار شد.

تقدیر از عملکرد موفق رئیس دستگاه قضائی

احمد امیرآبادی فراهانی از عملکرد حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای در سمت رئیس دستگاه قضائی تقدیر کرد و اظهار داشت که ایشان با سابقه‌ای قابل توجه در قوه قضاییه، به خوبی کارها را پیش برده و انجام داده است.

تعداد سند‌های تسهیلاتی و مهمی که اهدا شد

عضو کمیسیون اقتصادی نیز در مورد اهمیت سفر رئیس قوه قضائیه به آذربایجان شرقی و دیدار ایشان با دانشجویان و پرسش و پاسخ با آنها تأکید کرد. او بیان کرد که این ملاقات بسیار منطقی و مفید بوده و امیدوار است که این نوع روند‌ها ادامه پیدا کند.

حمایت از تولید و تسهیل دسترسی به تسهیلات

در پایان، او پیشنهاد داد که رئیس دستگاه قضا در مساجد بزرگ شهرهای محل سفرهای استانی حضور داشته باشند. این پیشنهاد به ویژه در سالی که شعار آن حمایت از تولید است، اهمیت دارد. واگذاری بیش از ۶ هزار سند شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی می‌تواند منجر به رشد و توسعه مردم و سرمایه‌گذاران شود و این تدابیر اجرایی از سوی دستگاه قضائی تحسین‌برانگیز است.

منبع: میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.